הורות

האבא שהפך לכוכב אינסטגרם

ראובן מייסלוס (46) מאור יהודה הוא לא רק אבא, הוא גם כוכב אינסטגרם ובלוגר של אוכל שמתחזק למעלה מחצי מיליון עוקבים מכל רחבי העולם, ביניהם השף הבינלאומי הנודע, גורדון רמזי. איך כל זה קרה?

לא בכל יום יוצא לנו לפגוש אבא שהוא כוכב רשת בינלאומי. הקהל של ראובן הוא לא מהסוג שמחפש אחר בגדי ים או סלבים המצטלמים על רקע הים. "הקהל שלי הוא של אנשים רעבים", צוחק ראובן. כן, מסתבר שיש אנשים שמחפשים אחר ערך מוסף באינסטגרם וזה בדיוק הקהל של ראובן.

עד לפני שלוש שנים הוא היה אבא רגיל, מהנדס מחשבים שעובד בהייטק, יוצא בבוקר אל המשרד וחוזר בערב הביתה. אחרי הקיצוצים בחברה בה עבד הוא החליט לחשב מסלול מחדש ופנה למה שהוא אוהב באמת – בשר. אבל ראובן לא רק אוכל בשר, הוא בעיקר מבשל אותו באחד מבין 30 הגרילים המקשטים את המרפסת רחבת הידיים ממנה הוא מבשל לאשתו והילדים. וכן, הילדים של ראובן אוהבים בשר, ככה זה כנראה שאתה ממוצא ארגנטינאי וסטייקים וצלעות זורמים אצלך בדם.

מה זה אומר לחיות עם אבא שהוא כוכב אינסטגרם?

ההתחלה היתה כמו כל התחלה, אף אחד לא הופך לכוכב בן יום. ראובן היה מכין את הארוחות המשפחתיות ובמקביל מצלם אותם. כל ארוחה הפכה לחגיגה מתוסרטת שעלה לסטורי בעמוד האינסטרגם של אבא. לאט לאט הערוץ התחיל לצבור תאוצה – כנראה שתמונות של בשר גורמות לנו לעשות לייק. הלייקים גדלו וכמוה גם החשיפה אל יותר ויותר עוקבים. אמנם, רק מעטים טעמו את המנות אותן מכין ראובן במרפסת של הבית, אבל השמועות אומרות שמדובר במעדנים של ממש.

היום ראובן משמש גם כפרזנטור של מגוון מוצרים רחב הקשורים לעולמות האוכל והבישול. התחביב הפך למקצוע של ממש וראובן נהייה גם מפיק תוכן עבור המוצרים אותם הוא מפרסם.

"אבא הוא בלוגר של אוכל ובשר", אומרת הבת עמנואל (15) כאשר שואלים אותה במה אבא עובד. "הוא בלוגר מצליח, שף".

"אני לא כוכב", עונה ראובן בחצי ביישנות. "אני אבא שמבשל לילדים שלו ומשתף את זה עם עוד אנשים. אני לא מרגיש שאני איזשהו סלבריטי".

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות