כלכלה

בונים עליכם: חנות פופ אפ של LEGO

פופ אפ לגו, קניון עופר הקריון פופ אפ לגו, קניון עופר הקריון

על פני שטח של כ-100 מ"ר בקניון עופר הקריון נפתחה בימים אלו חנות פופ אפ בלעדית של מותג משחקי ההרכבה LEGO (לגו), שתפעל למשך 3 חודשים, עד ה- 30 לספטמבר.

החנות עוצבה באופן ייחודי: חנות שקופה, צבעונית, מודולרית ומזמינה, הממוקמת בבמה המרכזית לשעבר, בקומה הראשונה של הקניון. כל זאת על מנת לאפשר מרחב מזמין להורים וילדים, שיכולים גם להביט עליה מכל כיוון.

לדברי גיא קרן מנכ"ל עופר הקריון: "חנות הפופ-אפ החדשה של המותג לגו מבטיחה לספק חווית קנייה בינלאומית, התאמה אישית ואינטראקטיבית". לדבריו: " אנחנו רוצים שאנשים ייכנסו לחנות וירגישו שקועים בעולם של לֶגוֹ , עולם יצירתי, עם הרבה דמיון, חוויה מודולרית וחווית חדשנות".

פופ אפ לגו, קניון עופר הקריון | צילום: עידן חן
פופ אפ לגו, קניון עופר הקריון | צילום: עידן חן

לגו, אחד המשחקים הפופולאריים שמלווים ילדים, וגם הורים, עוד משנת 1932. תחילה, נבנו אבני הלגו מעץ ורק בשנות ה-60 התחילו לייצר את הלבנים מפלסטיק. במשך השנים שודרגו צורות האבנים, קשת הצבעים התרחבה וגם סדרות רבות הושקו, חלקן מתכתבות עם עולם הילדים, כמו דמויות הדיסני או דמויות מסדרות טלוויזיה, וסדרות אחרות של החברה אף הפכו לתוכניות, כמו "לגו חברות" ו"לגו נינג'גו".

מה מחכה לכם בחנות הלגו?

בחנות אפשר למצוא מגוון רחב של ערכות לגו, בכל הצבעים ודרגות הקושי, עבור כל הגילאים. מאחר ולרוב מדובר במוצר מדף יקר, הפעם מבטיחים לנו, כי ישנן הנחות אטרקטיביות על המוצרים. בין המחירים שדגמנו בחנות הפופ אפ בקריון:

לגו סדרת נינג'גו – הספינה של קאי. 513 חלקים. גילאים: 8+. מחיר: 362 לפני הנחה, 289 אחרי הנחה.

לגו סדרת קריאטור אקספרט – פיאט 500. 960 חלקים. גילאים: 16+. מחירי: 724 לפני הנחה, 579 אחרי הנחה.

לגו סדרת דופלו – סטנד פיצה. גילאים: 2+. מחיר: 87 לפני הנחה, 69 אחרי הנחה.

לגו סדרת מארוול – ספיידרמן ודוקטור אוקטופוס. 305 חלקים. גילאים: 7+. מחיר: 187 לפני הנחה, 149 אחרי הנחה.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות