הורות

ספייס פנטזי: מסע בין כוכבים לכל המשפחה

ספייס פנזטי ספייס פנזטי

מחפשים לאן לברוח מהחום הלוהט? ספייס פנטזי, מוזיאון הסלפי – חלל הראשון בישראל, התחדש עם חללים חדשים. על פני 2,500 מ"ר, בקניון ארנה הרצליה, תוכלו להיכנס לתוך חללי צילום בהשראה של עולמות שמחוץ לכדור הארץ.

במתחם עוצבו והוקמו, בשיתוף עם תיאטרון מיסתורין, 15 חללים שונים, ביניהם: מתחם אולטרה-לייט, אל תתייג אותי, כולם שווים ועוד. בכל אחד מהחדרים מוזמנים המשתתפים לחקור, לבדוק וכמובן להצטלם. עוד במקום, מתחם מחווה לזכרם של משפחת רמון, אילן – האסטרונאוט הישראלי הראשון, רונה – אשתו והמייסדת של קרן רמון, ואסף, שהמשיך את דרך אביו כטייס קרב, אך נפטר בטרם עת בזמן שירותו הצבאי.

להתנדנד על בננה ולעוף לחלל

מה עוד יחכה לכם שם? מתחם XBOX אינטראקטיבי, מסע אור קולי לירח ב- 360° המספר את סיפורה של החללית "ארנה" שעתידה להמריא עם אסטרונאוט ישראלי בדרכה לירח, סרטון הסברה מונגש המסביר על מערכת השמש והחלל וכמובן פינות יצירה.

ספייס פנזטי | יח"צ
ספייס פנזטי | יח"צ

מתחם "ספייס פנטזי" הושק לפני כחצי שנה ומאז הספיקו לבקר בו למעלה מ- 50 אלף איש. לקראת חופשת הקיץ חודש המתחם.

"מאוד מרגש לחדש את החללים והמתחם כולנו ציפייה לשנים עמוסות אירועים איכותיים ומתחמי בילוי למשפחות בסטנדרט הגבוה ביותר שנראה בישראל. אנחנו מקפידים על כל כללי משרד הבריאות ונצמדים להנחיות. מצפים בכיליון עיניים לקהל ישראלי שיגיע ליהנות מכמה רגעים של אושר משפחתי בחופשת הקיץ", מסר רונן שרון, הבעלים של קניון ארנה.

המתחם יהיה פעיל עד ה- 31 באוגוסט. מחיר כרטיס: 99 שקלים. מבצעים והנחות תוכלו למצוא דרך מועדוני הצרכנות וכרטיסי האשראי. הפעילות מתאימה לגילאי 3-12.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות