כלכלה

עידוד לבידוד: ערכות ההפתעה שיעלו חיוך

מארז אפייה חד קרן מארז אפייה חד קרן

חופשת הקיץ החלה, אך לצערנו, לא מעט ילדים וילדות מוצאים את עצמם מרותקים לבית בגלל הקורונה. מי אמר עידוד לבידוד? נועה ישר-אל, יזמית שעוסקת במתחם תחומים, הקימה לפני כחצי שנה את המותג המותג נוי בוקס Noy Box מארזים מרגשים.

"הרעיון של מארזי מתנה ייחודיים התבשל במשך כמה חודשים. תמיד אהבתי לקנות מתנות מיוחדות ולהרכיב מארזים לחברים ובני משפחה", מספרת נועה. "השקט של תקופת הקורונה האיץ את הבשלת הרעיון והשקת המותג. את הפריטים אני בוחרת בקפידה מספקים שונים בארץ ובחו"ל, ומהם מרכיבה מארזים שכיף ממש לתת ומרגש מאד לקבל".

מארז משחקים של פעם | יח"צ
מארז משחקים של פעם | יח"צ

מה אפשר למצוא במארזים?

מאחורי כל מארז יש קונספט מוביל ממנו יוצאת נועה לליקוט הפרטים. מאחורי מארזי האפייה, לדוגמא, עומדים מוטיבים מעולמות התוכן של הילדים, כמו חד קרן, פלמינגו, אסטרונומיה ועוד. במארז אפשר למצוא את כל מה שצריך בשביל להכין עוגיות: ארבעה חותכנים גדולים, שק זילוף עם 12 פיות שונות, סט כפפת מטבח ומשטח מבודד חום, סינר, סוכריות צבעוניות, תבניות קאפקייקס, לקקנים וקופסת איחסון. הכל כמובן ארוז בקפידה.

מארז אפייה חד קרן | יח"צ
מארז אפייה חד קרן | יח"צ

במארז המזוודה מחכות שלל הפתעות חדי קרן ובקופסת משחקים של פעם אפשר למצוא דומינו, חפיסת קלפים, 5 אבנים וגם דוקים. יש גם ערכות לנערות עם שלל פינוקים וכמובן ערכות לאמא או לאבא המבודדים עם הילדים וזקוקים למשהו משמח.

"בין אם מעוניינים להעניק מתנה למישהו או מישהי שאוהבים ובעיקר אם רוצים לשלוח הפתעה למבודדים, אפשר למצוא מגוון של אפשרויות שישמחו כל אחד ואחת ויראו כי יש מישהו שחושב עליהם, גם אם זה מרחוק", אומרת נועה.

נוי בוקס Noy Box מארזים מרגשים. טווח המחירים נע בין 69-299 שקלים, בהתאם למארז. משלוחים לכל הארץ בתוספת תשלום.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות