כללי

הכירו את סופיה דביר, האמא של המיליפיות

סופיה דביר סופיה דביר

סופיה דביר היא עורכת דין, סטנדאפיסטית, אושיית רשת, אבל התפקיד הכי חשוב שלה – אמא לחמישה. כשמדברים על נשים חזקות, דביר היא דוגמא לאמא שלא נשארת בתוך המסגרת של הנורמה, אלא מחפשת איך ואיפה אפשר לשבור אותה ולתת חופש לרצונות הפנימיים.

דביר עלתה לארץ מגרוזיה כשהיתה בת שמונה וחצי ואמנתם סביבת המחייה שלה היתה שמרנית מצד אחד, אך עם אפשרות לקחת את החופש ולממש את עצמה. "אנחנו פאקינג יכולות לעשות הכל", אומרת דביר, שמתחזקת מעל לחצי מיליון עוקבים באינסטגרם ועוד קרוב ל- 50 אלף עוקבים בטיקטוק.

במרכז הסלון הביתי של המשפחה ניצב עמוד וסופיה לא מתביישת להתערטל סביבו גם מול המצלמות ובהחלט גם מול הילדים שלה, שלא מפספסים אף פוסט שהיא מעלה או סרטון, אפילו בבגד ים, בתחתונים וחזייה, וכן, גם בריקוד על עמוד. "אפשר לעשות מה שבא לנו, הכל", ממשיכה דביר את האג'נדה שלה לגבי חיים, נשים ואימהות. "אף אחד לא אומר שאתה צריך להיות רק X או רק Y או רק Z”, היא אומרת "אתה יכול להיות גם וגם וגם וגם!”.

להתקרחן עם הילדים

"הילדים שלי הם האהבה הכי גדולה שלי", אומרת דביר, "אני אמא מאוד פתוחה", היא מציינת ועוד מציגה לנו תמונות שלה ושל הבן הגדול שלה, אושר (25), במסיבת טראנס. "יש דבר יותר גדול מלהתקרחן עם הילדים שלך?".

האווירה בבית משפחת דביר שמחה וצוהלת. אם בן הזוג, דוד, הכירה עוד מילדות, למעשה הם בני דודים, אך נראה כי העניין לא מפריע לבני הזוג שמתחזקים את האהבה למעלה משני עשורים ומפרגנים אחד לשנייה. "מה שעושה לה טוב ומה שעושה אותה מאושרת, אני זורם", מסביר דוד. בין הסטנדאפ, לרשתות החברתיות ולמשפחה, דביר לא מוותרת לעצמה גם בהיבט של הקריירה המקצועית. היא עורכת דין שמנהלת תיקים בבתי משפט ומחזיקה שורה של לקוחות וותיקים. "לקוחות שרופים לי על התחת", היא מתגאה.

דביר היא אישה שצריכה להיות המרכז של העניינים, "אני צריכה להיות בפרונט, הכל זמני, החיים זמניים", מסבירה דביר את האג'נדה שעומדת מאחורי ההתנהלות שלה, שכנראה עושה לה טוב. כשהחיוך על הפנים, האווירה טובה ושמחה ותחושת הפתיחות של המשפחה מהדהדת מכל כיוון, נראה שדביר בהחלט מצליחה לשלב בהצלחה בין כל התפקידים שלה, אך בעיקר, נותנת מקום לעצמה.

 

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות