חינוך

במקום שוקו ולחמנייה: מחנה סייבר לילדים

אילוסטרציה אילוסטרציה

אמרתם קיץ אמרתם מחנה קיץ. אבל מחנה קיץ זה לא בייביסיטר והורים רבים כבר מבינים שדווקא הקיץ מביא איתו הזדמנות מצוינת להעשיר את הילדים בתכנים שהם לעולם לא יקבלו בבתי הספר. חופשת הקיץ ארוכה וראוי לנצל את הזמן ללמידה משמעותית ומהנה שיש לה ערך מוסף.

המכללה הבינלאומית למקצועות הסייבר פותחת בפני ילדים צעירים הצצה אל עולם הסייבר ומעבירה בצורה חווייתית ומרתקת ידע וכלים בתחום.

למה ללמוד סייבר בגיל צעיר?

העולם היום מתנהל בדיגיטל, התנהלות דיגיטלית ממוחשבת זקוקה להגנה – החל ממניעת פריצות לחשבונות פייסבוק, מניעת השתלת וירוסים באתרים ממשלתיים ועד לפריצה למתקני גרעין של איראן, שאגב על פי פרסומים זרים, יש הטוענים כי הדבר בוצע על ידי גופי סייבר ישראליים.

לימודי סייבר בגיל צעיר מעוררת בילדים את חוש הסקרנות, מחדדת את מחשבותיהם ומחזקת את תחושת המסוגלות שלהם. בנוסף, היא פותחת בפני הצעירים דלתות רבות לעתיד בחברות הייטק וטכנולוגיה ובגופים ביטחוניים וממשלתיים. לדור שנולד עם טלפון חכם ביד אחת ולפטופ ביד השנייה – אין ספק שמדובר בהנגשה מזווית נוספת של האמצעים הטריוויאליים הקיימים היום בכל בית.

מחנה הקיץ סייבר סקול שייך ומנוהל בידי המכללה הבינלאומית למקצועות הסייבר אשר מובילה את חזית חינוך הסייבר בישראל. המכללה פועלת לחינוך טכנולוגי ולהכשרות מתקדמות וייחודיות ופועלת בתוך מסגרות פורמליות החל מבתי ספר ועד למוסדות השכלה גבוהה המובילים בארץ ובעולם. החברה מפעילה מדי שנה מאות קורסי הדרכה בתוך מוסדות החינוך בישראל מכיתות א’- יב’ ועוזרת לבני ובנות נוער להתקבל ולקיים שירות צבאי משמעותי ביחידות מובחרות.

כל מסלולי הלימוד והתכנים במחנה הקיץ נבנו באופן ייחודי על ידי צוות המחקר והפיתוח המורכב מאנשי מקצוע מובילים בתעשייה ומועבר באמצעות מדריכים בעלי גישה לילדים סקרנים במיוחד. בין הנושאים: הגנה וזהירות ברשת, סייבר התקפי, סייבר הגנתי, מערכות הפעלה לינוקס תכנות פייטון ועוד.

המחנה יתקיים בין התאריכים 1-12.8.21 באונליין ובצורה פרונטלית בערים ברחבי הארץ: חיפה, נתניה, חדרה, רמת-גן, ראשון לציון, רחובות, פתח תקווה, ירושלים, אשדוד, אשקלון ובאר שבע. לפרטים נוספים לחצו כאן.

 

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות