הורות

משדרגים את החדר: השידה האייקונית קיבלה מראה חדש מחומר ממוחזר

COMPONIBILI BIO COMPONIBILI BIO

שידת האחסון האייקונית של Kartell שעיצבה אנה קסטלי פריירי לפני יותר מ-50 שנה, הושקה כעת בעולם בגרסה חדשה COMPONIBILI bio חומר בר-קיימא מהפכני, העשוי ביו-פלסטיק אקולוגי בגוונים בהירים ומשמחים.

מחקר וחדשנות מתמשכים בתהליכים תעשייתיים אפשרו לייצר את השידות עם ביו-פולימר העשוי מחומרי גלם מתחדשים, שמקורם בפסולת חקלאית שאינה מיועדת לשרשרת המזון. מחזור ושמירה על כדור הארץ זה תמיד נהדר, במיוחד כשמדובר בפריט עיצובי יוצא דופן שבמשך עשורים מככב כאחד מפריטי החובה בבתים ודירות שרוצים לקחת את ה-סטייל צעד אחד כמה.

שידת האחסון בעלת שלוש המגירות עוצבה במקור על ידי האדריכלית והמעצבת התעשייתית האיטלקית, אנה קסטלי פריירי, שלמדה אדריכלות בפוליטכניקה במילאנו. היא נישאה לג'וליו קסטלי, מהנדס כימיה. קסטלי הקים את Kartell בשנת 1949 כדי לייצר חפצי מעצבים איכותיים מפלסטיק. שידת האחסון COMPONIBILI bio היא אחד מהעיצובים האייקונים של המותג.

למה אנחנו אוהבים את שידת האחסון של Kartell?

  • שידת האחסון עוצבה בשנת 1969 ואין כמו להכניס קצת משנות ה-60 וה-70 העליזות אל חדר הילדים.
  • השידה הזו תשמש אתכם בשנים הראשונות לאחסון של צעצועים קטנים, מדבקות, טושים וצבעים ותגדל עם הילדים לשימושים אחרים, אפילו כשידת לילה ליד המיטה. פריטים איכותיים שגדלים עם הילדים הם הבחירה האהובה עלינו.
  • הצבעים הפסטליים וגימור המאט יעניקו לחלל זריקת צבע ייחודית.
  • שמירה על הסביבה כמובן. השידה מיוצרת מפסולת חקלאית וממוחזרת לכדי פריט ריהוט על זמני.

את שידת COMPONIBILI bio תוכלו להשיג בהביטאט. מחיר: החל מ-750 שקלים.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות