הורות

נסיעת מבחן בפארק גני יהושע: אטרקציית קיץ חדשה

נסיעת מבחן בגני יהושע נסיעת מבחן בגני יהושע

הכל יותר כיף כשעושים אותו על גבי רכבים חשמליים ולא צריך להזיע ולרוץ אחרי הילדים. חברת trippy הבינה בדיוק את הצורך הזה ויוצאת במשחק חדש "נסיעת מבחן" שמתקיים בפארק גני יהושע בתל אביב.

במשחק החדש עולים על הרכבים, ובעזרת מפה מנווטים לשלל פינות נסתרות ברחבי פארק גני יהושוע, כמו פארק הסלעים, הגן הבוטני, אתר שבע טחנות ועוד. בכל אחת מן התחנות עונים על חידות בנוגע לפארק, לתל אביב ולארץ ישראל. חלק מהתשובות מצריכות ידע כללי, ואת התשובה לאחרות תמצאו בנקודה אליה לקחה אתכם החידה.

נסיעת מבחן | צילום: נדב כפיר
נסיעת מבחן | צילום: נדב כפיר

כל המשחק מתקיים באמצעות אפליקציה, שתגיד בדיוק לאיזה נקודה צריכים לנסוע, ותיתן את השאלות שתצטרכו לפתור. איזה סוג תפוזים גדלים בפארק? אילו גשרים עוברים מעל הירקון? וגם שאלות ייעודיות שמתאימות במיוחד לילדים הצעירים. המשחק כולל גם משימות צילום משעשעות של המשתתפים ובסוף הפעילות נשלחת מזכרת מדליקה לשחקנים – וידאו קליפ ערוך הכולל את כל התמונות שנאספו מהפעילויות.

בסיום מקבלים את תוצאת המשחק, המשלבת את הזמן שלקח לסיים, בתוספת של 2 דקות "קנס" על כל תשובה לא נכונה. בכל סוף חודש יתפרסמו התוצאות של כל הקבוצות שהשתתפו.

כמה יעלה לכם כל הכיף הזה? 360 שקלים לרכב של 4 נוסעים ו-540 שקלים שקלים לרכב של 6 נוסעים. משך הפעילות היא שעתיים. תוכלו גם להתאים את המשחק לאירועי יום הולדת.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות