הורות

זה מדבק: משדרגים את חדר הילדים בטפטים

גולדשטיין גלרי טפט גולדשטיין גלרי טפט

יצורי חורש פרוותים, כדורים פורחים והרים צבעוניים הם רק דוגמאות למגוון כמעט אין סופי של מדבקות קיר אותן מייצרים בגולדשטיין גלרי טפט בהתאמה אישית עבור לקוחותיהם הצעירים. הצבעוניות העליזה והדמויות החביבות מעלים חיוך שלא יורד מהשפתיים והופכים את חדרי הילדים למעוררי השראה מאי פעם.

טרנד הטפטפים שטף את הארץ בסערה לפני מספר שנים, בדומה לחדרי הילדים האירופאיים והאמריקאיים ונראה שהשנה האחרונה, עם הקורונה, רק הטמיעה עמוק יותר את הרצון של ההורים להפוך את חדרי הילדים למקום קסום.

בגולדשטיין גלרי טפט אפשר למצוא מגוון של איורים קסומים והצבעים המרגשים מותאמים בהתאם לתפישת עיצוב החלל וכן טעמו ואופיו של הילדה או הילד. הם ממלאים את הלב והנפש בהתרגשות ושמחה, בקרב ילדים ומבוגרים כאחד ומהווים דרך נהדרת לשדרג את חדרי הקטנטנים בצורה מקורית ויעילה שקל גם לשנות ולשדרג כשמתחשק לשנות ולרענן.

הדבקה של טפטים היא משימה למקצוענים וגם להורים שיש להם את הרצון, זמן וזוג ידיים טובות (ובעיקר המון סבלנות).

גולדשטיין גלרי טפט | יח"צ
גולדשטיין גלרי טפט | יח"צ

איך מדביקים טפטים?

מדידה – השלב הראשון הוא מדידה של אורך הקיר מהתקרה ועד לרצפה, לרוב לא מדביקים את הטפט על גבי הפאנל, אז חשוב לשים לב למדידה נכונה ומומלץ להוסיף עוד 3 ס"מ.

הדבקה – ניתן לרכוש דבק טפטים מוכן או דבק מיוחד אותו מוהלים עם מים. שימו לב היטב להוראות המוצרפות לסוג הדבק שרכשתם. את הדבק מורחים בעזרת מברשת, מתחילים מלמעלה ולאט לאט יורדים למטה. עצרו בכל כמה סנטימטרים על מנת לבדוק כי הטפט מונח בצורה ישרה.

הוצאת בועות אויר – עברו בעזרת רולר על גבי הטפט מהתקרה ועד לרצפה על מנת למנוע בועות אוויר שמנתקות את הטפט מהקיר. אם בכל זאת קרה ונשארו בועות אויר תוכלו להסיר אותן בעזרת מחט דקה.

גולדשטיין גלרי טפט | יח"צ
גולדשטיין גלרי טפט | יח"צ

ההמלצה שלנו – אם אתם רוצים לחסוך את הבלגן, קחו מדביק טפטים מקצועי. התוצאה תהייה טובה יותר ותישמר לאורך זמן. אם בכל זאת אתם רוצים לשדרג את החדר לבד, תוכלו לעשות זאת באמצעות מדבקות המותאמות לקיר.

 

 

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות