כלכלה

אומרים תודה: 5 רעיונות למתנות סוף שנה

סקארה בוקס גננות ומורות סקארה בוקס גננות ומורות

רגע לפני שנגמרת שנת הלימודים זה הזמן להגיד תודה, למורה או לגננת (או גנן, כמובן). כמו בכל שנה, עולה המחשבה מה אפשר לקנות, איך לעמוד בתקציב וגם מה נוכל להעניק בכדי שמצד אחד נראה השקעה ומחשבה ומהצד השני גם נוכל לתת משהו שימושי ומשמח. קיבצנו עבורכם 5 רעיונות למתנות סוף שנה שכל היה היה אוהב לקבל.

שובר דיגיטלי של BUYME – אין יותר נוח ופשוט מלשלוח את המתנה ישר אל הטלפון הנייד ואפשר אפילו להוסיף ברכה ותמונה של כל הילדים. אתם לא צריכים לטרוח, ללכת, להביא, לאסוף או להזמין ואין ספק שמדובר במתנה שימושית ומשמחת. בין האפשרויות שתוכלו למצוא ב- BUYME שוברים לארוחות במסעדות שף, שוברים לטיפולי ספא וכמובן בילויים והכי חשוב – שופינג. את מחיר השובר אפשר לקבוע על פי התקציב העומד לרשותכם.

מארז מתנה של סקארה – רשת SACARA נכנסת לתחום מארזי המתנה משיקה לראשונה מארז מתנה המיועד לגננות ומורות. מדובר בשני מארזי ביוטי שונים ומהודרים, המעוצבים באופן ייחודי בגווני ורוד ועליהם הכיתוב THANK YOU. מארזי המתנה כוללים 6 מוצרי ביוטי ולייף סטייל, בשווי 80 שקלים, כאשר אתם תשלמו עבורו רק 50 שקלים. המארז הראשון מכיל: מפיץ ריח וניל מאסק, אל סבון פילינג קמומיל, שמן קוקוס, קרם ידיים, סבון מלח ובוץ וקרם גוף. במארז השני תמצאו קולב ריח, מבשם בגדים, מפיץ ריח, בודי ושיער מיסט, מי פנים וקרם ידיים.

עט של אסטרונאוטים – המותג האמריקאי ספייספן, המתמחה בעטי-על אשר עוצבו במקור לשימוש על ידי האסטרונאוטים של חברת נאס"א בחלל החיצון, מציג עט על הכותב בתנאים הקיצוניים ביותר, שיתאים כמתנה מקורית ונהדרת עבור מורות, גננות, מנהלות וכל מי שמעוניינים להוקיר לו תודה והערכה במתנת סוף שנה. העטים המשוכללים מבית המותג הונדסו ותוכננו לראשונה בשנת 1968 עבור טיסת אפולו המאוישת הראשונה לחלל. הם מתוכננים לכתוב ולעבוד במצבים קיצוניים המהווים משימה כמעט בלתי אפשרית לעטים רגילים. כך לדוגמא, ניתן לכתוב עם העטים מלמטה למעלה, על משטחים שמנוניים, בקור של עד 25- מעלות, בחום של מעל ל-200 מעלות צלזיוס ואפילו מתחת למים. עבור הסופר-עט תשלמו 127 שקלים ומעלה, בהתאם לעיצוב.

קרביץ בשת"פ עם מיסמס - כוס טרמית | יח"צ
קרביץ בשת"פ עם מיסמס – כוס טרמית | יח"צ

מתנה עם ערך חברתי – בסטודיו אנד ג'וי אפשר למצוא מגוון מתנות לסוף שנה והכל עם ערך חברתי. כל המתנות נארזות בעל ידי אנשים עם צרכים מיוחדים שמועסקים בסטודיו בשכר שעתי מלא. בין מגוון המתנות, המותאמות לכל תקציב העומד לרשותכם, אפשר למצוא שוקולדים במארזים מעצימים, צמחים ועציצים, כלים מעוצבים עם צמחי תבלין, ערכות ותה ועוד, כאשר הכל ממותג תחת הכיתוב "תודה", "הצלחה", "השפעה".

מחברת ספירלה. מחיר 55 שח. להשיג בדלי'ס בית להשראה | צילום: נישה
מחברת ספירלה. מחיר 55 שח. להשיג בדלי'ס בית להשראה | צילום: נישה

מוצרים עם אמירה – מחברת, ספר או אפילו משטח לעכבר. השנה אפשר למצוא מגוון רחב של מוצרים שימושיים בעלי עיצוב ייחודי שמתאימים כמתנת סוף שנה. בקרביץ יצאו בשיתוף פעולה עם מיסמס של עידו גרינברג ובדלי'ס בית להשראה ישנם מספר מוצרים עם משפטי השראה.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות