אסטרולוגיה

מה הטעם של הכוכבים? על הרגלי האכילה של המזלות

לכל מזל הרגלי האכילה משלו הייחודיים רק לו, רוצים להכיר לעומק את הרגלי האכילה האמיתיים שלכם? על כך בכתבה הבאה
עוגיות כוכבים מזלות

בני מזל גדי

הגדיים הם אנשים מסודרים שמקפידים על ארוחות קבועות, הם לא אוהבים מתוק ולא תתפסו אותם מנשנשנים שטויות, הם אוכלים לפי הספר- שלוש ארוחות ביום. אוהבים להיות במטבח ולהתנסות בבישולים, משוגעים על מלח ונוטים להפריז בכמויות שלו. תפוחי אדמה הם אחד מן המאכלים האהובים עליהם והם מוכנים לאכול רק מהם כל ימי חייהם, בכל צורה ובכל מרקם, גם תבשילי קדירה ובשר חביבים עליהם במיוחד.

בני מזל דלי

בני מזל דלי מתייחסים לאכול כאל מאורע של ממש והם מתייחסים אליו כאל הזדמנות ליצור ולהדק את חיי החברה שלהם. רבים מהם רגישים למאכלים רבים ולא פעם סובלים מבעיות עיכול, עוויתות וכאבי בטן, במיוחד אם הם אוכלים מאכלי חלב. הדליים תמיד יעדיפו אוכל בייתי שמזכיר להם את הילדות ומעורר בהם זכרונות, הם לא מצטיינים בשמירה על ארוחות מסודרות ובקלות יפתרו תחושת רעב בבמבה או חפיסת שוקולד עם כוס קפה. כמו כן הם בעלי נטייה לאכילה רגשית ונוטים ולהשמנה.

 

בני מזל דגים

בני מזל דגים משוגעים על ארוחות מפוארות ומפנקות ותמיד יהיו הראשונים לבדוק מסעדות חדשות, הם לא מקפידים על דיאטה ומעדיפים מאכלי ים ואוכל חם, גם ירקות ופירות בשלים. מבחינתם כל ארוחה מוכרחה להיות מלווה במשקאות אלכוהוליים וקינוחים טעימים. חשוב לשים לב ולהיזהר מעודף קפאין, אלכוהול, סוכר ומלח ומאכילה מופרזת בלילות.

 

בני מזל טלה

בני מזל טלה הם אנשים תזזיתיים ואנרגטיים וככאלה הם זקוקים למזון עתיר אנרגיה, עבורם אוכל הוא חגיגה וצורת הבילוי המועדפת, כמו גם מקור לתחושה של בטחון, יציבות ונחמה. הם תמיד יעדיפו מסעדה טובה על בישול בייתי ואוהבים לאכול אוכל במצבו הטבעי והמקורי, הם מקפידים לשמור על הבריאות, משתדלים לאכול נכון ולשמור על שלוש ארוחות ביום בלי ארוחת לילה, נשנושים אלכוהול, קפאין ושאר מזונות שמנים ומעובדים.

 

בני מזל שור

השוורים זקוקים ואוהבים שגרה יציבה וידועה מראש. הם אוכלים בשעות קבועות מזונות קבועים, אינם מתפתים להתנסויות ולמזונות חדשים ותמיד יעדיפו מאכלים נוסטלגיים שמזכירים להם את הילדות. בדיוק כפי שהם מתנהלים בכל תחום בחייהם גם כשזה מגיע לאוכל הם שלווים ואוכלים ברוגע ובנינוחות, אוהבים אוכל אסתטי ויעידפו פחות בשר ויותר ירקות ומאכלים טבעיים.

 

בני מזל תאומים

בני מזל תאומים הם אנשים קופצניים ומלאי אנרגיה וככה בדיוק הם אוכלים, הם משוגעים על שטויות וחטיפים ולעולם לא יסרבו לנשנוש. הם לא יודעים ולא מצליחים לאכול מסודר כיוון שתמיד מתפתים לדברים שמנים וטעימים ובאופן כללי יעדיפו ג'אנק פוד על פני מזון בריא.

 

בני מזל סרטן

עבור בני מזל סרטן המטבח הוא מרכז הבית והחיים והכל מתנהל סביבו, הם אוהבים לבשל ומשקיעים בכלי המטבח שלהם, מקפידים על טעמים ואוהבים לשחזר טעמי ילדות ולנסות כל מאכל חדש בו הם נתקלים. אוהבים מזונות חמים, צלויים או מבושלים, כמו גם תבשילי קדרה ומרקים.

 

בני מזל אריה

האריות משוגעים על מסעדות טובות ותמיד יעדיפו לאכול בחוץ, הם אוהבים לנסות מאכלים חדשים, אוהבים שמגישים להם את האוכל ורצוי בצורה חגיגית, יפה ומפוארת. הם פחות בעניין של נשנושים אבל כשהם כבר בוחרים להתפנק הם יעדיפו קינוחים שמנים וטעימים על בסיס שוקולד וקרמים, אבל יודעים לאכול במידה ולא מפריזים.

 

בני מזל בתולה

אוהבים לאכול נכון ומשתדלים לנהל אורח חיים מאוזן ובריא. יש להם מערכת עיכול רגישה ולכן חשוב כי יקפידו לאכול ארוחות קלות וקבועות. הם אוהבים לבשל ואוהבים אוכל קל וטרי המוגש בצורה יפה ואסתטית. חשוב כי ישמרו ממזון מתוק או מטוגן וירבו לאכול סלטים ודגנים מלאים.

בני מזל עקרב

העקרבים אוהבים מאד לאכול ותמיד יעדיפו אוכל חם – צלוי או מבושל שמתובל בנדיבות. עקרבים אוהבים מאד בשר ולעולם לא יסרבו לעל האש טעים. אומנם מעדיפים מעט ארוחות, אבל יקפידו כי הן תהיינה גדולות ומפנקות.

 

בני מזל קשת

אוכל ממש לא נמצא בראש סדר העדיפויות שלהם והם יכולים בקלות לשכוח לאכול יום שלם. הקשתים מעדיפים מאכלים מלוחים וחמוצים. ובשל נטייתם להשמנה, מומלץ כי ישמרו ממזונות שמנים ומטוגנים.

—————–

ליגד גרנית

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות