אסטרולוגיה

מספיק ודי! – המזלות שלא יודעים לעמוד על שלהם

היכולת לומר לא היא חלק חשוב מהביטחון העצמי בזהות שלנו, אבל לרובנו יש אזורים בהם קשה לנו עד בלתי אפשרי לומר את זה. ומסתבר שגם למזל בו נולדנו יש קשר לזה
עד כאן!

לפעמים אנחנו נתבקשים לעשות משהו שאנחנו ממש לא מעוניינים לעשות, לא מרגישים נוח לגביו ולא מאמינים בו, אבל משהו בתוכנו מתכווץ באי נוחות ואנחנו פשוט לא מצליחים לומר לא, מתעלמים מהקול הפנימי ומהרצון האמיתי שלנו וזורמים עם המצב.

אולי כדי לרצות את הצד השני, אולי כדי לא לגרום לכעס ולאכזבה, יהיו הסיבות אשר יהיו – דבר אחד בטוח, שוב נקלענו למצב שאיננו מעוניינים בו, שעלול להביך ולעצבן אותנו, לגרום לתחושת תסכול, ולפעמים אפילו לפגיעה של ממש. הכירו את המזלות שגם כשהם מאוד רוצים, הם לא מסוגלים להגיד לא!

 

בני מזל מאזניים – זה בסדר לא להיות בסדר!

לבני מזל מאזניים חשוב מאוד להיות בסדר עם כולם, הם סולדים מעימותים ויעשו הכל על מנת להימנע מסכסוכים ומתחושות לא נעימות, גם אם מדובר בביצוע משימות המנוגדות לחלוטין לאמונתם או לרצונם. כדאי שתלמדו לעמוד על שלכם ולסרב לדברים שאינם מעוניינים לעשות, שאחרת אתם עלולים להיפגע פעמים רבות ולהיעלב, גם מהאנשים האהובים והקרובים ביותר.

 

בני מזל דגים – רק שכולם יהיו מרוצים!

בני מזל דגים אוהבים שכל מי שסביבם מרוצה מהם ומההתנהגות שלהם, ותמיד יעדיפו לשמור על שקט ועל תחושה טובה, גם כהדבר גובה מהם מחיר אישי והם לעולם לא יגידו לא כשמישהו מבקש מהם לעשות ולפעול בדרך מסוימת. חשוב שתלמדו להציב לאחרים גבולות ברורים ותתרגלו את אמירת ה״לא״, גם אם בהתחלה היא תהיה מזויפת ולא טבעית עבורכם. ככל שתתרגלו ותשננו אותה יותר, כך תימנעו מלעשות דברים שאינכם רוצים.

 

בני מזל סרטן – תמיד כן

בני מזל סרטן לא יודעים גבול, ואם תבקשו מהם לעשות משהו הם פשוט יבצעו אותו, ולרוב באופן מיידי. אין זה משנה אם הם מאמינים בו או מעוניינים לבצעו, כלפיי חוץ הם אמנם יֵרָצוּ אתכם, אבל בתוך תוכם הם יחושו תחושות קשות על כך שלא עמדו על שלהם ולא הצליחו להתנגד לבקשה שאינם מסכימים עימה או מעוניינים לבצע אותה. לרוב, התנהגות זו נובעת מהפחד שאחרים לא יאהבו אותם, יכעסו עליהם, יעבירו ביקורת קשה או יעלבו. סרטנים, לימדו לומר לא ואל תפחדו מתגובותיהם של אחרים.

לסיכום, בעבור חלק מאיתנו פעולה פשוטה כמו לומר לא עלולה לעיתים להפוך לקשה עד בלתי אפשרית. אך חשוב לדעת להשתמש בה ברגעים הנכונים לכם ולא להיסחף אחר בקשות שונות ומשונות רק כי אתם לא רוצים לאכזב, לעורר כעס או לפגוע.

———————–

ליגד גרנית

 

 

 

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות