איכות חיים

על ההבדל מין ומיניות – ואתם בהחלט מוזמנים לנסות את זה בבית

ליאת ברטוב-שדה בשיחה עם מורן גוטליב, מנחה ומבעלי 'מארג' – מרחב לסדנאות טנטרה – על מין, מיניות והחיים עצמם, כולל דברים שתוכלו לנסות בבית. פרק ראשון בסדרה
החיים הם שילוב.
חיבור בין קצוות. בין קטבים.
היום והלילה, האור והחושך, הגאות והשפל.
הקטבים משתלבים להם זה בזה וביחד יוצרים מלאות ושלמות בכל דבר.
כך גם אנחנו, גברים ונשים, בנויים שכבות ורבדים של תחושות, רגשות, תובנות ומחשבות.

זה הטקסט שמופיע בעמוד הבית באתר של מארג (מיניות-אהבה-רגש-גוף), שם עוסקים בשילוב בין טנטרה, מדיטציה, תנועה, נשימה ותורות נוספות – בסדנאות, קבוצות ומפגשים אישיים.

לפרק הראשון בסדרת הפודקאסטים של מארג, נפגשתי לשיחה מרתקת ומסקרנת עם מורן גוטליב, מנחה ומבעלי המקום  – על מין ומיניות (וההבדל ביניהם) על טנטרה (לא מה שחשבתם), על אנרגיית החיים ועל למה ממש כדאי לנו לרקוד.

פתחנו בשיחה מרתקת על טנטרה. המילה שמעלה בכולנו אסוציאציה של משהו אולי סליזי, שעניינו מין במובן השטחי שלו, וצללנו לשיחה שממש שווה לכם לשמוע. על איך הכל מתחבר יחד, על העומק של הדברים, על איך אנרגיית החיים כרוכה באנרגיית המין ועל מה שכדאי לנו, אנשים שספגו את כל תפיסותיהם על מין מהתרבות המערבית, ללמוד מתורות המזרח. וגם על עירום.

אחרי ששיתפה איך הגיעה בעצמה לתחום הלא קונבנציונלי, סיפרה מורן על ארגון שמוקם בימים אלה על ידה ועל ידי שותפיה לדרך, שמטרתו לאגד את כל העוסקים בתחום תחת גג אחד. לדבריה תחום הטנטרה בארץ זוכה לפופולריות עצומה והגיע הזמן לעשות בו סדר.

במסגרת "מארג", המקום אותו מנהלת מורן יחד עם בן זוגה סוג'יי, היא מלווה מגוון רחב של אנשים בשלבים שונים בחייהם. בהם נשים בהיריון – להן תסייע לקבל ולחבק את השינויים המבורכים שעובר גופן, זוגות צעירים – שיקבלו כלים לבניית זוגיות ובית, הורים – שרוצים ליצור עם ילדיהם שיח פתוח עם ילדיהם ועוד.

בסדנאות הטנטרה של מארג תוכלו ללמוד דרכים רבות ומגוונות בהן ניתן לתרגל אהבה בריאה בחייכם, מיניות מלאת תשוקה וחופש, פתיחת לב בזוגיות ועוד.

סדנאות הטנטרה של מארג מאפשרות לכל אחד ולכל אחת לשפר את התקשורת הבין אישית, לתרגל מדיטציה, לחוות אינטימיות עם עצמנו ועם אחרים, ולהרחיב את המודעות והנוכחות בכל רגע ורגע.

חצי שעה של גוד ווייבז וגם – כלים שימושיים שיסייעו לכם להביא את כל הטוב הזה על עצמכם, גם בבית.

להאזנה בספוטיפיי

לעמוד הפייסבוק של מארג

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות