אסטרולוגיה

מה התנוחה האהובה על המזלות השונים?

אם לא ידעתם, המזלות שלנו משפיעים גם על ההעדפות שלנו במיטה. אז מה בני הזוג שלכם הכי אוהבים במיטה לפי המזל שלהם ? קראו וגלו…
מה בני הזוג שלכם עדיין לא סיפרו לכם על העדפותיהם במיטה?

חורף הוא זמן מושלם להתכרבל עם בן הזוג מתחת לסדינים החמימים וליהנות מזמן של מגע אוהב, נעים ומפנק. והנה קצת מידע עסיסי ושובב על מה בני הזוג שלנו הכי אוהבים לעשות במיטה, ועוד לא גילו לנו.

בני מזל גדי

יותר מכל דבר אחר, בני מזל גדי אוהבים להיות מופתעים בין הסדינים.. המיטה היא המקום שהגדיים הרציניים מרשים לעצמם לשחרר קצת את הרסן, להשתטות וליהנות.. אז תהיו מקורים ובואו מפתיעים.

בני מזל דלי

למרות שהם אולי לא נראים ככה במהלך שעות היום, בלילות יעדיפו הדליים רוך, עדינות ואינטימיות שקטה ומכילה, שם הם ירגישו הכי שמחים, נינוחים ובטוחים.

 

בני מזל דגים

מדובר באנשים שבאים ללמוד 🙂 ולכן הם ישמחו לחקור כל דבר חדש שיוצע להם במיטה, הם לא מתביישים ולא נבוכים, להיפך. הם ירגישו במיטבם בסיטואציות חדשות ומרעננות ויתנסו בהכל בקלילות.

 

בני מזל טלה

שניים זה טוב ויפה, אבל שלישיה, זה כבר הדבר עצמו – אז קחו בחשבון שאם טרם נתבקשתם להיערך להרפתקה זו – סביר שכבר תשמעו עליה מתישהוא במהלך הקשר… אז תחשבו אם גם אתם זורמים כמו הטליים שלכם.

 

בני מזל שור

השוורים הם אנשים סופר משקיענים ומאוד רומנטיים ודרמטיים ולכן כל סיטואציה מושקעת, גם אם היא מוגזמת, תתקבל באהבה גדולה.

 

בני מזל תאומים

בני מזל תאומים הם אנשים פתוחים שישמחו להתנסות בדברים חדשים ולעשות וי בערך על כל חלקי גופם. אז מומלץ להיות יסודיים איתם.

 

בני מזל סרטן

המיטה זה המקום שבו בני מזל סרטן רוצים לאבד שליטה ולהעניק את המושכות לבני זוגם, הם אוהבים שאומרים להם מה לעשות ונהנים מאוד לרצות.

 

בני מזל אריה

האריות אוהבים דברים יפים, אז הקפידו לללטף אותם ואת עצמכם בצורה מגרה ויפה, הם אוהבים להסתכל ולבחון איך בני זוגם נראים ובעיקר, איך הם נראים.

 

בני מזל בתולה

אלה הם אנשים השליטה, גם במיטה. הם ביקורתיים ובוחנים את עצמם בכל רגע ורגע, גם כשנדמה שהם ״במקום אחר״.

 

בני מזל מאזניים

עם בני מזל מאזניים חשוב להיות יסודיים מאד ולהתייחס לכל איבר ואיבר בגופם, הם אנשים שאוהבים איזון וחשוב להם לפנק ולהתפנק ביסודיות.

 

בני מזל עקרב

העקרבים מפוצצים בתשוקה ורוצים לצרוח אותה חזק ולכל עבר, הם משוגעים על דיבורים מלוכלכים ויהיו בשיאם עם תגידו להם תוך כדי כמה ואיפה לגעת בכם ומה אתם הכי אוהבים.

 

בני מזל קשת

הקשתים מוכנים להכל ואוהבים להתמסר בצורה מוחלטת, הם יסודיים ומשוגעים על פינוקים ויפנקו אתכם מכל הלב, ואם מידי פעם תצעקו את שמם, הם ישיקעו פי מיליון.

—————————

ד"ר אלדד הורוביץ

 

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות