איכות חיים

השאלון: האם את מוכנה לאהבה?

האם את מוכנה לאהבה שתבוא? עני על השאלון שלהלן, ותדעי בעצמך!

זה לא רק כמה את רוצה, זה כמה את מוכנה: האם את מוכנה לאהבה גדולה? עני על השאלון ותגלי. לפעמים נדמה לנו שאין מוצא, ולעולם לא נמצא את האהבה שאנו מחפשים, שמגיעה לנו, כמו בספרים ובשירים, כמו בחלומות. אבל כמו באגדות, לא מספיק לרצות לאהוב – צריך להיות מוכנים לאהבה שתבוא.

כל אחת מאיתנו היא מלכה

סורי פוליאקוב היא מדריכת ומטפלת בעלת עשרות שנות ניסיון. סורי עברה ההכשרה אצל האחת היחידה, כוהנת העצמה נשית ומנסחת "קוד המלכה", אליסון ארמסרטונג. באמצעות הסדנה מבקשות המשתפות לגלות את הסוד הטמון ביצירת חיים שוויוניים עם הגבר שלך. בין אם את רווקה שמחפשת את האחד שלה או בין את כבר בזוגיות ורוצה לשמר אותה, הסדנה תוכל להעניק לך את הכלים לחיבור שלך עם עצמך ועם הגבר שלך.

בימים אלו ממש משיקה סורי פוליאקוב לנשים רווקות את האתגר למלכה הרווקה – משתחררות מהלופ, אתגר חינמי אונליין שיימשך שבוע ימים, ויכלול לייבים איתה, הדרכות ומשימות שונות. בשנה שעברה האתגר החינמי היה להיט היסטרי והביא להצלחות רבות.

סורי פוליאקוב עם בן זוגה גלעד

שם האתגר מרמז על הכשלים שיש לפתור – שלכל אחת יש לופ כלשהו שחוזר במערכות יחסים או בכלל, ומטרת האתגר – שרבות מתלמידותיה של פוליאקוב הצליחו בו, הוא להשתחרר ולמצוא אהבה.

 

מה יקרה אם תצטרפי לאתגר?

במשך שבעה ימים תלמדי איך לצאת מלופים של דייטים מאכזבים, להפסיק לפספס גברים מדהימים ומהם המפתחות ליצירת זוגיות בה תרגישי אהובה, בטוחה ומסופקת. מסקרן אותך? לחצי כאן וגלי את המלכה שבתוכך.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות