איכות חיים

גברים ממאדים ונשים מנוגה. איך אפשר, גם בלי חללית, לגשר על הפער?

רבות הפעמים שאת ודאי שואלת את עצמך, למה הוא מתנהג בצורה כזו? או למה הוא לא מבין את מה שאני אומרת? או איך הוא לא שם לב? אלה שאלות שמופיעים בחיים של כמעט כל אישה בארץ ובעולם, בין אם היא רווקה ובין אם לא
סורי פוליאקוב עם בן זוגה גלעד

כנשים, אנו חושבות רבות מהפעמים כי גברים הם פשוט "נשים שעירות", כלומר הם חושבים ופועלים בדיוק כמונו, אבל רק עם גובה רם, קול נמוך ושיער עודף. נראה שהמציאות מלמדת שלא כך הדבר. גבר נולד וחי כזכר כל חייו, חי על פי מערכת ערכים ותקנות שונות משלנו.

למה אני לא מקבלת מה שאני רוצה?

כולנו מכירות את הרגע הזה שבו אתן מביטות על הבגדים המפוזרים בחלל החדר, בעוד הפדחת של בן הזוג מבצבצת מהספה ומבטו מישיר אל הטלוויזיה ללא דאגה או אפילו מודעות לכמות פריטי הלבוש שלפני כביסה המפוזרים בחלל החדר, כאילו זה המקום המיועד להם. ואז, כאשר אתן מנסות להכנס לתוך עובי הקורה ולשאול אם זה לא מפריע לו, אתן מקבלות את התשובה הנצחית ומעוררת הזעם "לא שמתי לב". איזה חוסר אכפתיות.

הגבר הוא שונה. הוא חי על פי מערכת ערכים שונה

נראה כי ניתן לומר כמעט ככלל, כי רוב הנשים מסוגלות בביצוע מספר שונה של משימות באופן כזה שלא יפגע בקשב וריכוז שלהם ברמה שבה תפגע הפעילות עצמה. גברים לעומת זאת, עוד משחר ההיסטוריה פועלים באופן המרוכז שיביא להם את הערך הגבוה ביותר. כלומר כל פעולה נבחנת ככזאת שתתן עבורם את הערך הגבוה ביותר אל מול עשייתה.

המודרניזציה הביאה איתה את עידן האינדיבידואליות, כך שאנחנו מתעקשים לעמוד, בכח על השוני בינינו כאנשים ועל הייחודיות של כל אדם. אם אנחנו, כנשים נצליח להבין דווקא את הכח הטמון בשוני בין המינים אל אז נוכל ליצור זוגיות טובה יותר גם עם עצמנו וגם עם בן זוגנו.

רוצה לנסות את אתגר המלכה – שבוע

בו תכירי את העוצמה שבך ותקבלי כלים

להצלחה באהבה ובזוגיות? לחצי כאן

 

מה את רוצה?

נראה כי ספרים, סרטים, שירים וקטעים רבים נוספים נכתבו על "מה נשים רוצות?". אותו מח נשי שתמיד מוצג בידי תסריטאים ופרסומאים גברים כמסובך ומורכב עד כדי שצריך מילון מיוחד להבין אותו. כנשים אנחנו יכולות לומר שאנחנו בעיקר רוצות שיבינו אותו. בעיקר רוצות שהגבר שאיתנו, יידע לתקשר איתנו אבל אולי נתחיל בללמוד איך מתקשרים איתו

סורי פוליאקוב

תודעת המלכה

סורי פוליאקוב היא מדריכת ומטפלת בעלת עשרות שנות ניסיון. סורי עברה ההכשרה אצל האחת היחידה, כוהנת העצמה נשית ומנסחת "קוד המלכה", אליסון ארמסרטונג. באמצעות הסדנה מבקשות המשתפות לגלות את הסוד הטמון ביצירת חיים שוויוניים עם הגבר שלך. בין אם את רווקה שמחפשת את האחד שלה או בין את כבר בזוגיות ורוצה לשמר אותה, הסדנה תוכל להעניק לך את הכלים לחיבור שלך עם עצמך ועם הגבר שלך.

בימים אלו ממש משיקה סורי פוליאקוב לנשים רווקות את האתגר למלכה הרווקה – משתחררות מהלופ, אתגר חינמי אונליין שיימשך שבוע ימים, ויכלול לייבים איתה, הדרכות ומשימות שונות. בשנה שעברה האתגר החינמי היה להיט היסטרי והביא להצלחות רבות.

סורי פוליאקוב עם בן זוגה גלעד

שם האתגר מרמז על הכשלים שיש לפתור – שלכל אחת יש לופ כלשהו שחוזר במערכות יחסים או בכלל, ומטרת האתגר – שרבות מתלמידותיה של פוליאקוב הצליחו בו, הוא להשתחרר ולמצוא אהבה.

 

מה יקרה אם תצטרפי לאתגר?

במשך שבעה ימים תלמדי איך לצאת מלופים של דייטים מאכזבים, להפסיק לפספס גברים מדהימים ומהם המפתחות ליצירת זוגיות בה תרגישי אהובה, בטוחה ומסופקת. מסקרן אותך? לחצי כאן וגלי את המלכה שבתוכך.


שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות