איכות חיים

אחרי כל כך הרבה שנים לבד, רעות מצאה אהבה. איך זה קרה?

כולנו מכירים נשים מדהימות, חכמות, רגישות ונאות שלא מצליחות למצוא בן זוג ראוי. זה לא מחוייב המציאות – יש דרך להבין, לתקשר אחרת, ולמצוא את האהבה שמגיעה לנו

תקראו לי צרת עין או מרירה, אבל עד הפעם האחרונה, כל מפגש עם רעות היה מבחינתי חגיגה, התרגשות אדירה. רעות היא אחת הנשים הכי מדהימות שפגשתי, היא מקסימה את כל מי שמביט בה בשניה. אולי אלה התלתלים העצומים או הגומות, יתכן שאלה העיניים המהפנטות או הגוף המושלם, רעות היא הפנטזיה של כל מי שנתקל בה, והיא? היא תמיד בודדה, בזכותה הבנתי שכולם דפוקים בכל מה שנוגע לאהבה, ולא רק אני.

אל תטעו אין בי שמחה לאיד, אבל בכל פעם שאצל רעות התחילה מערכת יחסים שנקטעה אחרי כמה שבועות או לעיתים ימים, הרגשתי הקלה, מן שותפות גורל, אנחנו הנשים החזקות שלא זקוקות לשום דבר, אנחנו עומדות אחת לצד השניה, אנחנו היחידות שמבינות, וכן אנחנו גם נושמות לרווחה כשעוד מערכת יחסים של רעות נדפקה.

זו היתה המשוואה, רעות תהיה מושלמת ותשאר בודדה, אני אהיה טובה מאד ואסביר לעצמי שאם למושלמת זה לא עובד, אז גם לי אין שום סיבה לדאגה, שנים כאלה, של נחמה, עד הפעם האחרונה, אנחנו מתראות אחת לחודשיים שלושה, לרוב באירוע מרובה משתתפים, אבל מקפידות על תקשורת וואטסאפ רציפה, כך אנחנו מתעדכנות זו בחיי האכזבה של השניה, או דרך הקבוצה, אלא שהקורונה ואי היציבות שלה הפכו את התקשורת של כולנו ליותר קצרה ואת המפגשים להרבה פחות תכופים..

קשה לי להסביר מה הוביל לשינוי ברעות, אבל היה לי ברור שמשהו דרסטי קרה, היא קרנה, התלתלים שלה הבריקו, הצחוק שלה התגלגל אפילו יותר, אה, והיה גבר לידה, זה שכבר חמישה חודשים היא מעלה תמונות שלהם יחד לפייסבוק לאינסטגרם ואולי אפילו ללינקדאין, אלוהים אדירים, רעות לגמרי תפוסה.

 

המסע שלי בדרך לכתר

כאלופת גוש דן בהחלקה ימינה לאפליקציות היכרות, התחלתי מייד לאבחן את הבחור, גובה סביר, נשירת שיער מינימלית, עיניים טובות, כרס קטנה של רגע לפני גיל ארבעים, לא היה בו שום דבר חריג, להיפך הוא היה כל כך נעים, שלא הבנתי, איך יכול להיות שדווקא הוא, הוא מכולם הצליח להחזיק את רעות, ובעודי אומדת אותו הבנתי, שהוא, עם כל הכבוד לא שונה מאף אחד שרעות היתה איתו, זו רעות ששונה עכשיו, משהו בה הרבה יותר רך ומפוייס, ככה הגעתי אל סורי פוליאקוב.

סורי פוליאקוב עם בן זוגה גלעד

סיפורה של תודעת המלכה

בגיל 34, עם מערכת יחסים של שבע שנים, באמירים שבצפון, סורי פוליאקוב משנה לנשים את החיים. סורי מנחה את סדנאות "תודעת המלכה", קורסים והרצאות לנשים שרוצות לפתור פלונטר כלשהו במערכות היחסים שלהן, או לייצר מערכת יחסים אמיתית וטובה עם גברים. סורי מסבירה שתעזור לי לזהות את בעיות התקשורת שצריך לכוון. כי כדי להצליח עם גברים צריך להבין אותם – ולדבר בשפה שהם מבינים.

״לא המצאתי כלום״ מסבירה סורי, ״הייתי פשוט תלמידה ממש טובה, אין לי ספק שאם לא הייתי מגיעה למורה שלי, אליסון ארמסטרונג, קוראת את כל החומרים ועוברת את מסלול ההסמכה שלה – לא הייתי היום בזוגיות. אז נכון לומר שבזכות הידע ומסלול הכשרת המנחות שעברתי אצל אליסון ארמסטרונג – אני בזוגיות מאושרת ואמא לתינוק בן תשעה חודשים״.

רוצה לנסות את אתגר המלכה – שבוע

בו תכירי את העוצמה שבך ותקבלי כלים

להצלחה באהבה ובזוגיות? לחצי כאן

כמי שחוותה באופן אישי את הקסם וההצלחה שמביאות הסדנאות סורי פוליאקוב (קיבלתי מפתח לדירה של מישהו והמון אהבה), אני יכולה להעיד שהסדנאות הללו עמוסות ומבוקשות, ובצדק.

תארו לעצמכן – ללמוד איך להיות מלכה בעצמך, ולהגיע לזוגיות טובה בלי מניפולציות ובלי טריקים על בני הזוג, הקיימים או אלה שיבואו. רבות מהנשים רבות שמגיעות לסדנאות האונליין שלה (ולא רק) הן נשים שאינן כרגע בזוגיות, ורוצות להגיע לאחת כזאת, אבל שתהיה טובה.

 

למי זה מתאים?

פוליאקוב: "בהתחלה חשבתי שיגיעו אליי יותר נשים שנמצאות במערכות יחסים ורוצות לשפר את הזוגיות, אבל עם השנים גיליתי שיותר נשים רווקות מגיעות ויש שינוי בתפיסה שגם מביא לשינוי אמיתי בחיי האהבה שלהן. אני רואה מערכות יחסים נרקמות תוך כדי וזה מקסים".

אני מנסה להקשות על סורי במהלך השיחה, כי מטבעי אני סקפטית, האם ללמד נשים איך לתקשר יותר טוב עם גברים זה לא להסיר אחריות מהצד השני?

"לא, ממש לא. אני מלמדת על האופן בו אני מתקשרת מתוך מקום אחר, האם אני אומרת את זה בצורה שמקרבת? האם אני רק מאשימה? אני לוקחת אחריות על הצד שלי ואני חייבת להגיד לך שזה עובד". משיבה לי סורי בחיוך.

סורי פוליאקוב

אפשר ללמוד לנהל תקשורת כנה

מרגע שהבנתי שיש שתי "מערכות הפעלה" שונות שלרוב מאפיינות גברים ונשים, ושהן אלו שמייצרות את רוב הבעיות בינינו!, נדמה שהרעיון שכולנו יכולים לתקשר באותו האופן ואותה שפה הוא מופרך, בהתחלה הרגשתי כמו תיירת, כשלמדתי איך גברים באמת חושבים, פתאום הכל נראה לי הרבה יותר פשוט!

בימים אלו ממש משיקה סורי פוליאקוב לנשים רווקות את האתגר למלכה הרווקה – משתחררות מהלופ, אתגר חינמי אונליין שיימשך שבוע ימים, ויכלול לייבים איתה, הדרכות ומשימות שונות. בשנה שעברה האתגר החינמי היה להיט היסטרי והביא להצלחות רבות.

שם האתגר מרמז על הכשלים שיש לפתור – שלכל אחת יש לופ כלשהו שחוזר במערכות יחסים או בכלל, ומטרת האתגר – שרבות מתלמידותיה של פוליאקוב הצליחו בו, הוא להשתחרר ולמצוא אהבה.

 

מה יקרה אם תצטרפי לאתגר?

במשך שבעה ימים תלמדי איך לצאת מלופים של דייטים מאכזבים, להפסיק לפספס גברים מדהימים ומהם המפתחות ליצירת זוגיות בה תרגישי אהובה, בטוחה ומסופקת. מסקרן אותך? לחצי כאן וגלי את המלכה שבתוכך.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות