אוכל

לימון מוסיף המון – ולא רק באוכל

כל הדברים שלא חשבתם ולא ידעתם שאפשר לעשות עם לימון
לימון על העץ

הוא לא רק מוסיף המון טעם לסלט ופרי חובה בכל מטבח, יש לו גם עשרות שימושים סופר יעילים שכנראה לא ידעתם אודותיהם: הוא יכול לחזק את הציפורים, לעזור בטיפוח עור הפנים, ולחטא את קרש החיתוך. לגזור ולשמור – קראו ולמדו על יכולותיו המופלאות של הלימון.

חיטוי קרש החיתוך

לא צריך להחליף את קרש החיתוך, אפשר פשוט לנקות אותו טוב באמת – פזרו מעט מלח על קרש החיתוך, שפשפו את המשטח היטב עם לימון ותהנו מקרש נקי ומחוטא, ממש כמו חדש.

 

הבהרת בגדים לבנים

רוצים שהחזייה, המכנסיים או החולצה יחזרו להיות לבנים באמת? הוסיפו רבע כוס מיץ לימון למכונת הכביסה והתוצאות תהיינה לא פחות ממבריקות.

 

לימון – תחליף מצוין למלח

אם החלטתם להפחית בכמות המלח (החלטה נבונה) או אפילו להימנע לחלוטין מצריכתו, אתם יכולים להמיר אותו במיץ לימון – ולהוסיף אותו לכל תבשיל ותבשיל.

 

ניקוי המיקרוגל

כמה חשוב לנקות את המיקרוגל שאצל חלק מאיתנו עובד שעות נוספות ולעשות זאת בצורה טובה ויסודית באמת. על מנת ליהנות מניקיון כזה כל שעליכם לעשות הוא לסחוט לימון שלם לתוך כלי שמתאים לחימום במיקרו ולערבב עם חצי כוס מים, הפעילו את המיקרו לארבע דקות ולבסוף נגבו את החלק הפנימי עם נייר סופג.

 

הלבנת שיניים חינמית וטבעית

רוצים להינות משיניים לבנות ולא להוציא על זה יותר ממחירו של לימון בודד 🙂 כל שעליכם לעשות הוא לערבב מיץ לימון עם אבקת סודה לשתייה ולמרוח את התערובת על השיניים בעזרת מקל אוזניים, להמתין מספר דקות ולשטוף היטב את הפה.

 

הבהרת שיער בלי ללכת לספר

כמה אנחנו אוהבים לגשת לספר ולבקש גוונים ״אבל שיראו טבעיי״, ובכן לימון הוא הדרך הכי טובה, פשוטה וזולה ליצירת גוונים טבעיים ומושלמים: מרחו מיץ לימון ישירות על גבי קבוצת השיער שתרצו להבהיר, ושבו בשמש עד שהשיער יתייבש.

 

להעלים יבלות כאילו לא היו מעולם

חתכו לימון והניחו אותו ישירות על גבי היבלת, חזרו על פעולה זו כמה פעמים המהלך היום עד שהיבלת תיעלם כאילו לא הייתה.

 

חיזוק הציפורניים

כן, בכוחו של לימון גם לחזק את הציפורניים שלנו – אם רק נקפיד מידי ערב (או בכל שעה פנויה אחרת) לטבול את הציפורניים למשך מספר דקות במיץ לימון ומעט שמן זית.

מדהים לגלות כמה יכולות מופלאות ושימושיות יש לפרי אחד קטן, חמצמץ וטעים.

———————————

ד"ר אלדד הורוביץ

 

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות