אסטרולוגיה

רוצים ולא מצליחים להתאהב? אולי זה המזל שלכם?

רוצים להתאהב אבל זה לא מצליח לכם? הנה מה שיש לאסטרולוגיה לאמר, על פי המזלות שלכם
אילוסטרציה: envato elements

אתם מכירים בטינדר, בפייסבוק, דרך שידוכים של חברים, יוצאים לאינספור דייטים, מתים כבר להתאהב וזה פשוט לא קורה? גלו מה הסיבה לכך לפי המזל שלכם.

בני מזל גדי

אתם תמיד עסוקים במשהו ברומו של עולם, ותמיד יש משהו אחר על הפרק – פעם הקריירה, שזקוקה למלוא תשומת לבכם, פעם זו התמסרות לתחביב חדש שלא מותיר לכם פנאי לשום דבר אחר ובעצם תמיד יש משהו בחייכם שיסיח את דעתכם ולא יאפשר לכם לשחרר ולהתמסר להתאהבות ולאהבה.

 

בני מזל דלי

הדליים אוהבים את הלבד שלהם, רגילים אליו ומרגישים הכי איתו בנוח במחיצתו עד כי לעיתים המחשבה שמישהו יהיה לצידם מפחידה וממש משתקת, אתם מפחדים שחיים משותפים עם אדם נוסף יחבלו בתחושת החירות ובחופש שלכם.

 

בני מזל דגים

אתם אוהבים לאהוב ומאוד טובים בכך, וכשאתם לבד אתם משקיעים את כמויות האהבה הבלתי נגמרות שיש לכם במשפחה ובחברים הקרובים ופשוט שוכחים להשקיע זמן בעצמכם ובמציאת אהבה אמיתית.

 

בני מזל שור

הכל או כלום! אתם מכירים את עצמכם ויודעים בדיוק מה אתם מחפשים ומה אתם רוצים, ואם לא מצאתם מישהו שעונה בדיוק, אבל בדיוק על רצונותיכם, אתם פשוט לא לא מאפשרים ולא מתאהבים.

רוצה לנסות את אתגר המלכה – שבוע

בו תכירי את העוצמה שבך ותקבלי כלים

להצלחה באהבה ובזוגיות? לחצי כאן

 

בני מזל טלה

אתם אנשים שפועלים בלי לחשוב ובמהירות, תכונה לעיתים יכולה להקסים אולם כשמדובר בשלבי ההתאהבות הראשוניים, התנהגויות אימפוליסביות אלה עלולות להפחיד ולהרחיק. לאנשים קשה מאוד לעמוד בקצב שלכם, ואתם, שלרוב חסרי סבלנות, פשוט עוברים לדבר הבא.

 

בני מזל תאומים

אתם תמיד מרגישים שאתם לא מוכנים להתאהב, וההווה הוא אף פעם לא הזמן המתאים- אתם לא נמצאים במצב הרוח הנכון, או שמצבכם בחיים אינו מאפשר להכניס אדם נוסף .. פשוט נסו קצת לשחרר ולאפשר לאנשים לחדור את מעטה הזהירות שעטיתם על עצמכם.

 

בני מזל סרטן

הסרטנים הם אנשים רומנטיים וחולמניים שלעיתים נוטים להיתקע בעבר, יש להם תפישה כל כך רומנטית שכל מה שאינו עולה בקנה אחד עם דמיונם, פשוט לא מספיק להם, נסו להבין שבחיים אפשר להתפשר ולא הכל יתיישב בדיוק עם החלום הורוד והרומנטי שלכם.

 

בני מזל אריה

אתם כל כך אוהבים ומכורים לתחושה שאתם כובשים ומקסימים את כולם שאתם פשוט רוצים לעשות את זה כל הזמן ומתקשים להתאהב ולהתמסר לאדם אחר ולוותר על התשואות והאהבה מסביב.

 

בני מזל בתולה

לבתולות יש סטנדרטים כל כך קשוחים עד כי לרוב הם פשוט בלתי אפשריים למימוש. מדובר באנשים פרפקיוניסטים שכל מה שלא עומד בציפיות שלהם פשוט לא עובד מבחינתם ופשרות הן לא משהו שהם יכולים או רוצים להכיל.

 

בני מזל עקרב

אתם מרגישים שאתם לא ראויים לאהבת אמת, יש לכם לא מעט שדים ופחדים בתוככם שמונעים מכם לשחרר, להפיתח ולהתמסר לאהבה וחבל.

 

בני מזל קשת

אתם אנשים של חופש, משוגעים על הרפתקאות וטיולים, ולא פחות מכך, מכורים לזמן שלכם עם עצמכם והמחשבה שמישהו יגזול מכם את החירות וירצה אתכם לעצמו, מלחיצה אתכם וגורמת לכם שלא לאפשר לאנשים להתקרב באמת.

—————————

יעל גלמונד

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות