אסטרולוגיה

הכל טמון במזל: עד כמה אתם באמת יצירתיים

לפניכם רשימת המזלות ובמידת היצירתיות בהן ניחן כל אחד מהם
קריאיטיב עיצוב סקלת צבעים אילוסטרציה: envato elements

יצירתיות היא אחת מן התכונות החשובות והמועילות ביותר שיכולה להיות לבן אדם, ויצירתיות מתבטאה בראש ובראשונה ביכולת שלכם להגיב לסיטואציות, להתמודד ולתפעל אותן באופן יעיל באמצעות פתרונות שיקדמו אתכם ויאפשרו לכם לבטא את עצמכם. וכן, כל אחד מהמזלות מסוגל לחשוב מחוץ לקופסא, אבל יש כאלה שעושים זאת בטבעיות בעוד לאחרים הדבר זורם פחות בנינוחות.

בני מזל גדי

בני מזל גדי הם אנשים של גבולות וכללים, הם פרקטיים ומאוד מציאותיים ויצירתיות פשוט אינה טבעית להם.

 

בני מזל שור

בני מזל שור מאד אוהבים ומעריכים אסתטיקה ויופי, הם פורחים בסביבה יפה ומטופחת, דבר שמחייב אותם להיות יצירתיים על מנת להתאמץ ולבנות סביבת חיים שתהיה מוקפדת ונעימה כפי שהם צריכים ורוצים אולם בפן האישי, השוורים מתקשים לבטא את עצמם והדבר לא בא להם בקלות.

 

בני מזל תאומים

תאומים הם אחד מן המזלות היצירתיות ביותרסי בגלגל, הם שופעים רעיונות ויודעים ליצור בערך הכל ומכל דבר, הם מאוד אוהבים שאנשים מעריכים את היצירתיות שלהם, מציינים אותה בפליאה, מוחאים להם כפיים ונותנים להם קרדיט.

 

בני מזל דגים

מדובר במזל היצירתי ביותר בגלגל המזלות – אנשים שפשוט נולדו להיות אומנים. השילוב של כשרון, רגישות, הישגיות, והיכולת להתמודד עם אתגרים בצורה שונה ומעניינת, הופכת את בני מזל דגים למלכי היצירתיות. ולכל דבר, גם הפעוט ביותר הם מתייחסים בצורה יצירתיות ומעוררת השראה.

 

בני מזל טלה

בני מזל טלה אינם מצטיינים ביצירתיות ולא טובים ב״לזרום עם סיטוציה״, הם מוכרחים להבין תמיד את פשר הדברים ולמצוא להם סיבה והצדקה שתהיה הגיונית עבורם, שאחרת הם פשוט לא יעשו אותו.

 

בני מזל סרטן

לסרטנים יש טעם משובח, והם יודעים בדיוק מה הם אוהבים ואיך הם רוצים שהדברים יראו, הם ידעו לברור ולבחור את הדברים היפים ביותר עבורם ועבור אחרים, אך כשמדובר בליצור משהו חדש ממש בעצמם, בזה הם כבר טובים פחות.

 

בני מזל אריה

אריה, מלך האריות הבלתי מעורער, לרוב כל כך עסוק בעצמו ובחייו עד כי לא פעם הוא פשוט חסר את הרגישות, האמפתיה ובעיקר המוטיבציה לטרוח וליצור משהו חדש, האריות משתעממים מהר ואין להם באמת את מידת הסבלנות הנדרשת על מנת להתעכב על רעיונות וליצור מהם משהו, ובאופן כללי הם אוהבים ופורחים בסיטואציות פרקטיות.

 

בני מזל בתולה

מדובר באנשים מאד פרקטיים שמחפשים (ומוצאים) בכל דבר הגיון וסדר, ולכן לא יתקשו למצוא פתרונות לבעיות סבוכות אם המציאות מחייבת לפעול מהר ובהגיון.

 

בני מזל עקרב

בני מזל עקרב הם אנשים בעלי מודעות עצמית גבוהה מאוד, ויצירתיות מפותחת. הם יצירתיים בעיקר כשהדבר נוגע אליהם באופן ישיר, יש להם סגנון אישי ייחודי וטעם טוב בבחירת חפצים למשל ובלבוש.

 

בני מזל קשת

בעיני הקשתים יצירתיות איננה ערך עליון על אף שהם דווקא מסוגלים בקלות ליצור משהו חדש אבל זה פשוט לא מעניין אותם, הם מעדיפים לחקור את העולם, לצאת להרפתקאות חדשות ולהתפעל מהיופי שסביבם.

———————————-

יוסי חיים

 

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות