איכות חיים

השמנים הטבעיים שיעשו את העור שלכן זוהר

הקיץ מתקרב לסיומו, עם כל הנזקים שגרם לעורנו. לקראת עונת הסתיו המתקרבת, הנה כמה שמנים שאתם חייבים להכיר
אילוסטרציה: envato elements

נכון, כולנו יודעות ויודעים כמה עולים מוצרי קוסמטיקה, היקרים מדי אבל שלמרבה הצער לא תמיד יש להם תחליף, הנה כמה שמנים טבעיים שיעזרו לכם להפוך את עור הפנים ליותר זוהר ונעים. רק להיזהר כשיוצאים לשמש.

שמן זרעי רימון

שמן זרעי רימון הוא נוגד חמצון מרוכז במיוחד ושפעילותו הוכחה במחקרים שונים, זאת הסיבה שמשלבים אותו בשלל מוצרי קוסמטיקה לכל הגילאים אך בעיקר לסדרות האנטי אייג'ניג. השמן משמש כמאזן לחומציות העור, הוא נחשב למחדש ומאחה רקמות וממריץ את התחדשות העור ומצוין גם לכתמי פיגמנטציה. אבל כמובן, למרוח רק בשעות הערב.

שמן רוז היפ

על שמן רוז היפ בטח כבר שמעתם, הוא נחשב לאחד הנפוצים והטובים הוא נספג בעור באופן נהדר ובמיוחד אצל אנשים בעלי עור שמנוני, מכיוון שהוא אינו גורם לתחושת שמנוניות מה שקורה לרוב עם שמנים אחרים.

שמן זה מכיל כמות גבוהה של חומצות שומן חיוניות, ריכוז גבוה של ויטמין C ונגזרות של ויטמין A, דברים שחשובים לגמישות ומלאות העור, הוא מעולה לכל שימוש קוסמטי ובמיוחד לעור מבוגר עם קמטים או כתמים מכיוון שהוא בעל יעילות בהבהרת כתמי עור וביצירת גוון אחיד ואפשר למרוח אותו גם מסביב לעיניים כשימוש במקום קרם עיניים.

שמן הרוז היפ גם מצוין בצמצום הופעת פצעונים בקרב הסובלים מאקנה אבל הוא מתאים לכולם, במיוחד למי שסובל מקמטים, כתמי פיגמנטציה, צלקות ולכאלה שרגישים למוצרי קוסמטיקה רגילים.

 

שמן שקדים

שמן שקדים הוא אחד השמנים הנפוצים ביותר בקוסמטיקה הטבעית ובטיפולי רפואה משלימה. הוא מופק מהשקדים עצמם והוא עשיר בוויטמנים מסוג E וגם K ולכן אינו נוטה להתחמצן במהירות. הוא נחשב לקליל, מרכך את העור ויעיל מאוד למריחה מתחת לעיניים במיוחד אצל מי שסובל מכהויות מתחת לעיניים. יתרון נוסף, הוא גם זול יחסית לאחרים וריחו עדין ביותר.

שמן ויטמין E

ויטמין E הוא נוגד חמצון רב עוצמה שקיים באופן טבעי בשמנים רבים, והוא יעיל מאוד לעור גם בצריכה כמזון וגם במריחה ישירה על העור. הוא נמצא כמעט בכל מוצר קוסמטיקה שתקנו ורבים ממליצים למרוח אותו באופן קבוע מדי לילה כסרום מרוכז לפנים. מכיוון שהוא נוגד חמצון רב עוצמה שנלחם ברדיקלים החופשיים הגורמים להזדקנות העור ולכמתים, הוא מעודד את חידוש העור ותורם למראה עור אחיד וזוהר ואפילו מעודד את ייצור הקולגן ותורם לשיפור אלסטיות העור ולמראה חיוני ורענן.

 

שמן חוחובה

שמן חוחובה הוא שמן חסר ריח שמופק מזרעי שיח החוחובה, שיח מדברי הגדל באזורים יבשים בארצות הברית ובמספר מקומות מדבריים נוספים בעולם., צבעו זהוב עמוק והוא אינו משאיר תחושת שומניות. שמן החוחובה מכיל ויטמינים ואנטי אוקסידנטים טבעיים המספקים הזנה ואנטי אייג'ינג. השמן מרכך ומרגיע את העור, מסייע להתחדשות התאים והרקמות ומשקם עור פגוע ויבש או עור מצולק לאחר טראומה. אז אם נשארו לכם סימני בגוף, זה השמן עבורכם.

——————————–

עומר והב

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות