אסטרולוגיה

חמשת המזלות של האימהות הכי טובות

הכירו את האימהות הטובות ביותר: האמאמא של המזלות – אלו חמשת המזלות של הנשים שהן אמהות מוצלחות במיוחד
אילוסטרציה: envato elements

השאלה איזו אמא תהיי מעסיקה כמעט כל אישה. יש אימהות טוטאליות שמשקיעות את כל זמנן ומרצן בטיפול בבית בילדים, מתוך אמונה שכך יהיו אימהות מסורות וטובות יותר. אחרות בוחרות באמהות משחררת ומאפשרת, בונות לעצמן קריירה או פונות להתעסק בשלל פעילויות אחרות כדי להיות טובות יותר לסביבה כולה ולילדיהם.

כך או כך, לכולן מכנה אחד משותף – השאיפה והרצון להיות האמהות הכי טובות, מסורות ואוהבות שהן יכולות עבור הילדים. גלגל המזלות יכול ללמד אותנו על אופיין של האימהות המצויינות – הכירו את חמשת המזלות שבאופן טבעי יהפכו להיות האמהות הטובות ביותר.

 

אימהות במזל אריה – מגנות ומסורות

אמהות במזל אריה הן לא פחות מלביאות אצילות ומסורות שיעשו הכל, אבל הכל, על מנת לדאוג לילדים שלהן ולוודא שיגדלו בצורה עטופה, מכילה, מוגנת ובעיקר אוהבת. הן מאוד נדיבות ולעולם לא יחסכו דבר מילדיהן, אוהבות אותם אהבת נפש ודואגות שהם וכל מי שלידן ידע זאת.

 

אמהות במזל סרטן – רגישות ותקשורתיות

מדובר בנשים סופר משפחתיות ומאוד רגישות, ובדיוק כך הן מגדלות את ילדיהן: אוהבות, מכילות, דואגות ומאד קשובות וטיפוליות. הילדים שלהן תמיד יהיו מטופחים ומסודרים ולעולם לא יחסר להם דבר. הן אוהבות ומעודדות שיח כן וחושפני ומקפידות לבנות תקשורת אטינטימית, קרובה וטובה עם הילדים.

 

אמהות במזל דגים – שלוות ורגועות

אמא במזל דגים לא נבהלת בקלות ומתמודדת בצורה רגועה ושלווה עם אתגרים ועם משברים, היא פועלות בשקט ומטפחות יחסים של אמון והבנה עם ילדיה. מעודדת כל חלום ותעזור לילדים שלה לכבוש יעדים ולהגשים את כל משאלות ליבם.

 

אמהות במזל בתולה

מדובר במזל הפרפקציוניסטי ביותר בגלגל המזלות, וככאלו אימהות במזל בתולה יחנכו את ילדיהן לפעול ולהתמודד בצורה אחראית ומסורה עם כל אתגר ומשימה שיקרו בדרכם. הן ישקיעו ויעשו הכל על מנת שדברים יתנהלו תמיד באופן מסודר ומאורגן, אולי כי חשוב להן מאוד שהעולם סביבן יהיה מושלם ויתנהל לשביעות רצונן.

 

אמא במזל קשת – המאתגרת

אמהות במזל קשת הן אמהות מלאות חיות וחדוות חיים, הן תזזיתיות והרפתקניות מטבען וככאלו הן יעודדו את הילדים לחשוב, להיות אנשים סקרנים וחקרנים שתמיד מנסים ובודקים דברים חדשים, יעודדו אותם לאתגר את עצמם בלי סוף, להתמודד גם עם פחדים וקשיים, לא להתייאש בקלות ולחתור להצלחה, והן תמיד, אבל תמיד, יעמדו לצידם על מנת לכוון, לחזק ולתמוך.

———————————-

ד"ר מרלין אדית דניאל

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות