אסטרולוגיה

למה אנו מקנאים, ומה מצית בנו את הקנאה?

לקנא זה לא כיף, בלשון המעטה, ועם זאת כולנו מקנאים ולא מעט. רוצים לדעת מה גורם לכל מזל לקנא ומה הדבר שמעורר בו רגש עז זה, לפי גלגל המזלות
קנאה בין בני זוג אילוסטרציה: envato elements

"קשה כשאול קנאה"? ומה עם "קנאת סופרים תרבה חוכמה"? על הרגש העוצמתי והחזק, שהוא גם שלילי אבל לא בהכרח, הנחשב בנצרות כאחד משבעת החטאים, שכולנו מכירים. על התסכול, צרות העין, תחושות הקיפוח ויתר המרכיבים של התחושה הכה אנושית הזו.

בני מזל טלה – הדשא של השכן תמיד ירוק יותר

אפשר להגדיר את בני מזל טלה כאנשים קנאים במיוחד, הנוטים לקנא כמעט בכל דבר שיש למישהו אחר ולהם לא. זו לא חייבת להיות רק קנאה רומנטית, אלא קנאה בשל כל חפץ או עניין בו הם מעוניינים, מזהים אצל האחר, ואינו בהישג ידם.

בני מזל תאומים – רגישים במיוחד למה שהם עצמם

כשנדמה לכם שמישהו שאתם אוהבים מפלרטט עם אחרים, אתם ממש יוצאים מדעתכם מקנאה, והדבר יכול לגרור התקפי זעם ודרמה מפוארים. אולי בשל העובדה שאתם בעצמכם נוטים לפלרטט עם כולם, ולכן אתם סופר רגישים כשמישהו אהוב מתנהג כמותכם?…

 

בני מזל שור – נאמנות לפני הכל

בני מזל שור הם אנשים מסורים ומאוד נאמנים, ואם הם חשים כי אהוב ליבם אינו נאמן כמותם, יתקשו להבין את פשר ההתנהגות ומדוע הוא עצמו אינו מסור לפחות כמותם.

 

בני מזל אריה – רגילים להיות במרכז

אתם כל כך רגילים להיות במרכז, ושכולם כולל כולם אוהבים אתכם אהבה גדולה, שלא לומר מעריצים.. ולכן כשמישהו פחות בעניין שלכם אתם מופתעים, מתקוממים ממש, ומקנאים עד מאוד.

 

בני מזל סרטן – מערכת יחסים צפופות

בני מזל סרטן הם אנשים טוטאלים וכזו גם אהבתם, הסרטנים יתנו את הנשמה עבור אהוב ליבם וינהלו לא אחת מערכות יחסים צפופות ואף אובססיות, ועל כן, כל רמז ולו הקטן ביותר לכך שבן הזוג פוזל הצידה, יכול ומוציא אותם מדעתם וגורם לפרצי קנאה מלאי דרמה והיסטריה.

 

בני מזל בתולה – לנתח הכל, הרבה יותר מידי

בני מזל בתולה מרבים לקנא, ולא זקוקים לטריגרים רבים על מנת להרגיש כך. הם ״חופרים״ בראשם סביב כל מהלך וכל התנהגות של הצד השני, ומנתחים כל מילה בצורה אובססיבית. ולכן, כל דבר מטריד את הבתולות בצורה מוגזמת וגורם לא פעם להתקפי קנאה בלתי פרופורציונליים.

 

בני מזל מאזניים – הפחד להיפגע

אתם מרבים לקנא גם כשאין כל סיבה לכך, כי קיים בכם איזה פחד שבכל רגע נתון משהו נורא עלול לקרות. הקנאה משאירה אתכם מוכנים ודרוכים לכל מקרה שיבוא.

 

בני מזל עקרב – לקנא בשביל לקנא

בני מזל עקרב ממש מזמנים לעצמם קנאה רק כדי שלא ישעמם להם. העקרבים ניזונים מדרמה ונהנים ממנה הנאה מספקת וגדולה.

 

בני מזל קשת – עד התהום, עד הקצה

הקשתים הם אנשים של קצוות, הרפתקנים מטבעם ואוהבים לקחת כל חוויה לקצה. ולכן, כשבני מזל קשת חווים קנאה (וכל דבר יכול בקלות להצית בהם קנאה), הם יגיבו בצורה קיצונית וכמעט מוטרפת.

————————————–

חגית זהבי

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות