אסטרולוגיה

על פי המזלות, איך תתגברו על שברון לב?

איך מתגברים על לב שבור? יש מגוון של שיטות מוכרות, ולכל מזל יש את זו המתאימה ביותר לאופיו
בחורה עצובה אוכלת גלידה אילוסטרציה: envato elements

עברתם פרידה קשה ואתם מתקשים להתגבר עליה? בטח תשמחו מאוד לגלות שלכל מזל יש את הכלים שלו ואת היכולות המסוימות שלו – אלה שממש כתובות בכוכבים, על מנת להתגבר על לב שבור ולעשות זאת בצורה קלה, יעילה ומהירה.

בני מזל גדי – לעשות טוב

על מנת להתגבר על שברון לב ולהשקיט את הכאב מומלץ להתמקד בנתינה לקהילה או לאדם אחר הזקוק לעזרתכם. אתם אנשים שאוהבים לשפר דברים ולעזור לסביבה שלכם, ולכן פעילות התנדבותית, למשל, תסיח את דעתכם מהכאב ותמלא אתכם בתחושת סיפוק וחיוניות.

 

בני מזל דלי – יצירתיות לפני הכל

על מנת להתגבר על פרידה ולהצליח להתמודד עם המצב החדש מומלץ לבני מזל דלי לעסוק באמנות. עיסוק בכתיבה, נגינה, ציור או פיסול יהוו עבורכם ריפוי של ממש והתחושה שאתם יוצרים משהו חדש תמלא אתכם בשמחה ובתחושת ערך.

 

בני מזל דגים – החופש קורא לכם

בני מזל דגים אוהבים את החופש שלהם, ופרידה יותר מכל דבר אחר היא הזדמנות מושלמת לזמן איכות עם עצמך, לשקט ולהתפתחות עצמית. תהנו מהלבד שלכם מהחופש לעשות ככל העולה בדעתכם, בדיוק כפי שאתם אוהבים.

 

בני מזל טלה – זמן להשקיע יותר בעצמכם

אתם אוהבים לחקור את העולם ואת הסביבה שלכם, לגלות וללמוד דברים חדשים ולכן נצלו את זמן זה ללמידה והשקעה בעצמכם ובתחומים חדשים שמעניינים אתכם שאולי דחיתם מלהשקיע בהם.

 

בני מזל שור – לראות את התמונה הגדולה

בני מזל שור הם אנשים עם רגליים על הקרקע ועל מנת להתגבר על פרידה, קשה ככל שתהיה, עליהם רק להיזכר כמה הם חזקים ועצמאיים ולשנן לעצמם את הידיעה הזו, היא כבר תעשה את שלה.

 

בני מזל תאומים – להיות מוקפים בחברים

על מנת להתגבר על שברון לב, טוב יעשו בני מזל תאומים אם יקיפו את עצמם בחברים ובאנשים שאוהבים אותם, כאלה שיחזקו, יתמכו ויזכירו להם כמה הם מיוחדים, נהדרים וחד פעמיים.

 

בני מזל סרטן – מסתגרים ומתגברים

כדי להתגבר על פרידה אתם צריכים את הזמן שלכם לעצמכם אך בעיקר אתם זקוקים לשקט מדעות של אנשים, חיזוקים והסחות דעת. אינכם זקוקים לתמיכה ועידוד וטוב לכם להסתגר ולהתמודד לבד, בדרך זו אתם מתגברים מהר ובצורה חזקה וטובה.

 

בני מזל אריה – קצת תשואות ואהדה

על מנת להרגיש טוב יותר ולהתגבר במהירות על כאב הפרידה פשט הרימו טלפון למעריץ כלשהו, הרי יש לכם כאלה בשפע, ותהנו ממנת עידוד ואהבה לה אתם זקוקים על מנת לצאת אל העולם חזקים ובטוחים כפי שאתם בדרך כלל.

 

בני מזל בתולה – זוכרים שהכל לטובה

אתם אנשים שקולים ומתונים, וגם כשהלב נשבר לרסיסים אתם מנתחים את המצב בצורה לוגית ולעיתים קרירה ומסבירים לעצמכם שכך צריך להיות ושעוד רגע יקרה משהו טוב יותר. איזו יכולת נפלאה..

 

בני מזל עקרב – צאו אל העולם

העקרבים הם אנשים שובי לב ומלאי קסם ולכן, כדי להשתחרר מאהבה שנגמרה, כל שעליכם לעשות הוא לצאת ולהכיר אנשים חדשים, הכריזמה שלכם והאופי המקסים כבר ימגנטו אליכם אנשים מעניינים ומרתקים.

 

בני מזל קשת – להיעלם כדי להחלים

בני מזל קשת פשוט סוגרים את הדלת ונסים על נפשם. הם לא אוהבים להתמודד עם פרידה או עם קושי ולכן בורחים ממצבים אלה הכי רחוק שאפשר, ופשוט נעלמים.

————————

קורין שבת

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות