אסטרולוגיה

תקופת החגים: איך המזלות השונים מסתדרים?

חודש החגים הוא אחת התקופות המלחיצות בלוח השנה, בוודאי עכשיו כשהאופציה לצאת לחופשה ולקחת גשר פה וגשר שם בעייתית יותר בגלל משבר הקורונה העולמי. איך המזלות מתמודדים?

יש שיאמרו שללא ספק מדובר בחודש המאתגר והקשוח ביותר בשנה, אליו התרכזו שלל חוויות שהפכו את חיינו לסיר לחץ אחד ענק, החל מהקורונה, עמידה עם הילדים בתורי הבדיקות הבלתי נגמרים, הבידודים, אינסוף החופשים וארוחות חגים. כאילו מישהו שם ממש בוחן לנו את סף הסבלנות ואת יכולת האיפוק.

אז כיצד מסתדר כל מזל עם מצבי לחץ וסיטואציות מורכבות המאפיינות את תקופה זו?

 

בני מזל גדי – בורחים אל המוכר

בני מזל גדי אינם מצטיינים בהבעת רגשות ונוטים להדחיק תחושות מורכבות, ובמקום להתמודד עימן, יבחרו להיעלם למקום המוכר והבטוח – העבודה לה הם מחוייבים ומסורים במיוחד.

 

בני מזל דלי – להדחיק להדחיק להדחיק

בני מזל דלי לעולם לא יאפשרו לעצמם להתחפר בתוכם של רגשות שליליים, הם ידחיקו כל תחושה רעה וינטרלו את עצמם לחלוטין מהסיטואציה. נשמע קשוח? לעיתים זה בדיוק כך.

 

בני מזל דגים – ברגישות ובמהירות

בני מזל דגים הם מלאי אמפתטי ורגש ולרוב יצליחו לחמוק בצורה רגישה ומהירה יחסית מהתמודדות עם מצבים קשוחים ומורכים.

 

בני מזל טלה – יורים מהפה

הטלאים הם אנשים שלא עוצרים לחשוב לפני שהם מדברים או פועלים, הם יורים החוצה את כל מה שעובר בראשם מבלי להתחשב ברגשות של האחר. הם כמובן לא פועלים מרוע או במטרה להכאיב, אך אופיים האימפולסיבי והעובדה שהם כה חמי מזג ומהירי תגובה עלולה לעיתים להכאיב מאד לאדם שמולם.

 

בני מזל תאומים – לדבר על הכל

בני מזל תאומים תמיד ימצאו דרך לתקשר ולהציף את הבעיה, הם ידברו עליה עד שיישרו את ההדורים וימצאו פתרונות יצירתיים ליציאה ממצב בעייתי ומורכב.

 

בני מזל שור – עם הרגליים על הקרקע

מדובר באנשים סופר מחושבים הפועלים בשלווה ובנחת ותוך מחשבה עמוקה על הדרך ועל התוצאות, הם לעולם לא יפעלו לפני ששקלו את מלוא הצעדים וההשלכות של מעשיהם.

 

בני מזל סרטן – רגישים וכואבים

בני מזל סרטן אינם מצטיינים בקור רוח או ביכולת לשים את הדברים בפרופורציות. בהיותם סופר רגישים, הם לוקחים כל דבר עמוק ללב ונפגעים מאוד, עם הכאב הם יתמודדו בבכי או בהתפרצות רגשית דרמטית וגדולה.

 

בני מזל אריה – מעמידים פנים

האריות מלאי גאווה ופוזה, ולפיכך, גם אם יכעסו ויפגעו מאוד, לא ימהרו לחשוף את רגשותיהם וכאבם ולרוב אף יתנהגו בצורה ההפוכה ויעמידו פנים שכלום לא נוגע והם אדישים למצב.

 

בני מזל בתולה – ביקורתיים וריאלים

בני מזל בתולה ביקורתיים מאוד לסביבה אך לא פחות מכך – לעצמם, ולכן בעת מצבי קושי הם יעשו חשבון נפש ובדק בית פנימי ורציני, ולא ירפו עד אשר ימצאו פתרונות למצב ויטפלו בו על הצד הטוב ביותר.

 

בני מזל מאזניים – להקליל את הקושי

בני מזל מאזניים יבחרו תמיד שלא לעשות ענין מרגעים קשים ולהתייחס אליהם בקלילות ובהומור, לא כי הם אינם דואגים או כואבים אלא שזוהי דרכם להתמודד עם קשיים, תמיד יעדיפו להעצים את הטוב ולהעביר לכולם מסר אופטימי.

 

בני מזל עקרב – הופכים לפרקטיים

בעיתות משבר, ינתקו בני מזל עקרב את רגשותיים ולא יראו לאיש את הסערה אשר מתחוללת בנפשם, הם יפעלו בקור רוח ובצורה מעשית ויטפלו במצב בצורה ריאלית וטובה.

 

בני מזל קשת – החופש לחשוב

לבני מזל קשת לא קל להסתדר עם מצבי משבר והם יטו לברוח מהם, ודווקא ממקום המרוחק מעין הסערה הם יהגו פתרונות יצירתיים ויצליחו לאסוף את עצמם ולפעול לטובת שינוי.

————————–

רותם דוידס

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות