אסטרולוגיה

שתהיה חתימה על זוגיות טובה: התכונות הטובות של כל מזל

לכל אחד מאיתנו שלל תכונות, חלקן הועברו אלינו בתורשה, בעוד שאת האחרות ליקטנו ואספנו במהלך חיינו. השנה חדשה היא זמן מושלם להכיר בתכונות המצוינות עימן נולדנ

יש כמה תכונות מאפיינות לכל מזל, טובות וראויות, שטוב שנדע אותן.

בני מזל גדי – יסודיים וסבלניים

הגדיים הם אנשים של מילה, ואם הם הבטיחו משהו, הם יקיימו אותו ויהי מה. מדובר באנשים שאוהבים קודם לתכנן ורק אז לפעול והם עושים זאת בתבונה ובסבלנות, דבר שמהלך על אחרים קסם ומעניק תחושת יציבות ובטחון.

בני מזל דלי – נאמנות וטוב לב

הדליים הם אנשים שיודעים לאהוב ויודעים להיות חברים, הם מסורים ונאמנים, טובים בטיפוח קשרים אישיים ותמיד יתמכו ויעזרו, תכונות הגורמות לאנשים רבים לאהוב אותם וליהנות משהות במחיצתם.

 

בני מזל דגים – אמפתטיות ורגישות

בני מזל דגים הם אנשים אמפתיים ובעלי לב רחב ואוהב, מבינים סיאטציות ויודעים לזהות את מקור הכאב של האחר ולטפל בו, היו סמוכים ובטוחים שאם אתם חווים משבר ויש לכם חבר דגים לצידכם, אתם בידיים טובות במיוחד.

 

בני מזל טלה – חדורי מוטביציה

מדובר באנשים שלעולם לא ירפו ולא יעצרו עד שישיגו את מטרתם ויכבשו את היעד במלוא העוצמה. הם מנהיגים מלידה וככאלה הם משרים ביטחון באחרים ויודעים להוביל ולהנחות.

 

בני מזל שור – אמינים ויסודיים

השוורים הם אנשים של תכנון ומחשבה תחילה, והם פועלים אחרי הרהור עמוק ויסודי, הם אנשים סופר אמינים ולצידם אפשר להרגיש בטוחים.

 

מזל עקרב – נאמנות לפני הכל

העקרבים הם אנשים נאמנים מאוד לאנשים שהם אוהבים, הם מנהלים חברויות קרובות ועמוקות ויחסי קירבה חשובים להם. תמיד ינהגו בלויאליות לחברים שלהם ויעמדו לצידם בכל דרך ומצב. אם יש לך חבר עקרב – הרווחת בענק.

 

בני מזל סרטן – המשפחתיים

בני מזל סרטן הם המזל המשפחתי ביותר, ולא רק עבור המשפחה הגרעינית, כל חבר ימצא בית חם, אוהב ופתוח אצל הסרטנים, והכל יעטף במילה טובה, אוזן קשבת, חיבוק אוהב ובעצם, כל מה שאפשר לרצות ממשפחה חמה ואוהבת.

 

בני מזל אריה – נדיבות וקלילות

יתכן שבני מזל אריה הם האנשים הנדיבים ביותר שתפגשו, הם משוגעים על החיים הטובים ואינם חוסכים מאום, לא מעצמם ובכלל זה גם לא מהחברים שלהם, מה שהופך אותם לאנשים שמחים, קלילים וכיפים במיוחד.

 

בני מזל בתולה – עזרה ותמיכה

לבני מזל בתולה יש לב ענק והם תמיד, אבל תמיד יושיטו ידם ויהיו הראשונים לעזור לכל אחד שזקוק עזרה.

 

בני מזל קשת – שמחים וטובי לב

אם בא לכם לשמוח, לכו אל הקשתים, מדובר באנשים קלילים מטבעם ומלאי שמחת חיים, שממלאים את הסביבה באנרגיות חיוביות ומדהימות. הם חברים מעולים ואם אתם עצובים או סתם מתחשק לכם אווירה נעימה וכיפית הם ידאגו לעשות לכם טוב על הלב.

———————

ד'ר ענבל לוסטיג

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות