אסטרולוגיה

כתוב בכוכבים: זוגיות טובה על פי המזלות

שמירה וטיפוח הזוגיות היא אחת המשימות הקשות והלא פשוטות ביותר שיש. אם נדע את הצרכים ונקודות החולשה והחוזק על פי המזל של בני זוגנו, סיכויי ההצלחה יהיו גבוהים יותר

על מנת לשמר זוגיות ולגרום לכך שתתפתח להיות בריאה וטובה, אוהבת ויציבה צריך להשקיע לא מעט. אך אם תכירו את הדרכים בהן כל מזל יכול לשמר את הזוגיות שלו בקלות וביעילות ולשפרה, המשימה תהפוך לפשוטה וקלה. רוצים לגלות את סוד הקשר המוצלח של כל מזל? על כך בכתבה הבאה.

מזל גדי – איזון זו מילת המפתח

בני מזל גדי אוהבים למקם דברים באופן היררכי ולייצר לעצמם סדרי עדיפויות נוקשים וקבועים. השתדלו למקם את הזוגיות בראש סדר העדיפויות שלכם, הרבה לפני הקרירה למשל, לפנות לה זמן ולהשקיע בקשר, אחרת אתם עלולים פשוט להישאר לבד.

 

בני מזל דלי – אל תוותרו על המילים

הדליים נוטים להיות סגורים ולהחזיק את המחשבות והתחושות שלהם עמוק עמוק בבטן. על מנת לטפח מערכת יחסים טובה ובריאה חשוב שתיפתחו לבן הזוג ותלמדו לתקשר באמצעות מילים, ולומר את כל מה שמתחולל בנפשכם, גם אם הדבר קשה ולא טבעי עבורכם.

 

בני מזל דגים – השקיעו בביטחון העצמי

נטייתם של בני מזל דגים היא לפתח תלות בבני זוגם ולהעניק להם את שרביט ההחלטות בקשר, ולרוב הם יעדיפו שלא לנקוט עמדה ולהוביל. חשוב שתפתחו ביטחון עצמי במערכת היחסים, תקחו את המושכות ותובילו. היו יותר עצמאיים – זה סוד הקשר הבריא והנכון עבורכם.

 

בני מזל טלה – לנשום עמוק לפני שאתם מדברים

בני מזל טלה הם טיפוסים חמי מזג, שניצתים בקלות ולא חושבים פעמיים. סגלו לעצמכם מנהג קבוע ורגע לפני שאתם מתפרצים ואומרים את כל העולה על רוחכם, נשמו כמה נשימות עמוקות ועיצרו לחשוב. לא כולם יגלו סבלנות להתפרצויות שלכם, ועדיף שתמתנו אותן ותשלטו בהן בקשר הזוגי.

 

בני מזל שור – לימדו לוותר על הגאווה, היא לא הכרחית

השוורים הם אנשים דעתניים מאוד ובעלי גאווה, קשה להם להודות בטעות ועוד יותר מכך להתנצל עליה. נסו להיות פחות החלטיים וחד משמעיים בתגובותיכם, ופנו מקום להבעת התנצלות.

 

בני מזל תאומים – העניקו תשומת לב

בני מזל תאומים אוהבים את עצמם ולרוב מרוכזים יתר על המידה בעצמם. השתדלו לתת מקום גם לבן הזוג, התעניינו בו יותר והעניקו לו תשומת לב והקשבה. כולנו זקוקים ליחס.

 

בני מזל סרטן – קחו דברים בפרופורציה

סרטנים הם אנשים סופר רגישים, המגיבים לא פעם באופן קיצוני לסיטואציות. נסו למתן את התגובות ולזכור שלא הכל שחור או לבן. קחו דברים בפרופורציות הראויות למען תקינות ובריאות הקשר שלכם.

 

בני מזל אריה – לתת לאחרים מקום

בני מזל אריה מרגישים מורמים מעם, הם יודעים הכל ולא מתביישים לומר זאת עד כי לעיתים הם פשוט לא משאירים מקום לבן הזוג. פנו את הבמה ותנו גם לאחר מקום לעמוד במרכזה, ותרו על הגאווה ואל תיפלו לשחצנות.

 

בני מזל בתולה – להנמיך את הסטנדרטים

בני מזל בתולה אוהבים שהכל נעשה כפי שהם מאמינים שנכון, ויש להם סטנדרטים לעיתים בלתי אפשריים המקשים מאוד על בן הזוג. ותרו על הביקורתית והשתדלו להיות יותר נוחים לחסרונות ולקשיים של הצד השני ולקבלם. הדבר יקל מאוד על הקשר.

 

בני מזל מאזניים – זה בסדר אם לא תמיד בסדר

בני מזל מאזניים אוהבים שדברים סביבם שלווים ושקטים, ועל כן נוטים לרוב להסכם לכל ולרצות את בן זוגם. אל תפחדו ואל תהססו להביע את דעתכם, גם אם היא מתנגשת עם זו של אהוב לבכם. זה בסדר.

 

בני מזל עקרב – לא לקנא

הרצון של בני מזל עקרב לשלוט עלול להבהיל ולהתיש את בן הזוג שלהם ולבסוף אף להרחיק אותו. בנוסף, הם נוטים לקנא ולהתפרץ בזעם גדול. נסו לשלוט על רגשות אלה ולזכור שמולכם ניצב בן אדם וגם לו יש רצונות, רגשות ופחדים.

 

בני מזל קשת – הנמיכו את האימפולסיביות שלכם

בני מזל קשת נוטים להיות מאוד אימפולסיבים בקשר הזוגי ולהגיד הכל מבלי לחשוב פעמיים גם אם במחיר פגיעה עזה בבן הזוג. נסו לחשוב לפני שאתם מדברים, לא הכל צריך להיאמר, ודאי שלא באופן בוטה.

————————-

יעל גלמונד

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות