איכות חיים

אימרו שלום למלח פלפל: איך לחזק זרועות רפויות

אחד מסימני הגיל המרגיזים במיוחד או תופעת הדלדלות הזרועות, הנהיות רפויות יותר מהעבר. אל פחד – יש דרכים לטפל בבעיה, באמצעות כמה תרגילים פשוטים

מי לא מכיר את ריקודי העם של הזרועות הנעות במרץ לכל הצדדים בעת פיזור מלח או פלפל על תבשיל טעים? מצב מעט מביך ולא נעים ולמרות זאת, הרי שמדובר בשינויים טבעיים למידי המתרחשים כתוצאה מגיל, הורדה במשקל ואיבוד גמישותו של העור. אך וודאי תשמחו לגלות כי ישנן דרכים פשוטות ויעילות להתמודד עם תופעה זו, באמצעות הקפדה על מספר תרגילים פשוטים. איך להיפטר אחת ולתמיד מהזרועות הרפויות.

שכיבות סמיכה אל מול הקיר

תרגיל שכיבות הסמיכה יעשה פלאים לעור המדובלל, יעצב ויחזק את הזרועות ואף ימנע את דילדולו העתידי. פשקו מעט את הרגליים, עמדו עם הפנים אל מול הקיר במרחק שווה לאורך הזרוע, מתחו את הזרועות מול בית החזה כך שכפות הידיים שלכם יגעו בקיר. הקפידו כי כפות הידיים יהיו קרובות אחת לשניה ככל האפשר. התכופפו קדימה, לכיוון הקיר, וזאת תוך שמירה על כפיפת הידיים. יישרו את הידיים שוב והרחיקו את עצמכם מהקיר. חזרו על הפעולה הזו כ – 30 פעמים, בקצב קבוע ומתון, לאחר מכן עשו הפסקה של כ- 10-15 שניות, ובצעו שוב את התרגיל.

 

אימון ליד האחורית בעזרת כיסא

מדובר בתרגיל מצויין שמעצב ומחטב את היד האחורית, ומונע עור רפוי. יש להצטייד בכיסא יציב וחזק, ולמקם אותו בצמוד לקיר, שבו על הקצה והחזיקו בשני צידיו בעזרת כפות הידיים. שמרו על רגליים יציבות וישרות על הרצפה וזאת תוך פישוק השווה לרוחב הכיסא. התקדמו עם גופכם קדימה כך שהטוסיק יתרחק מהכיסא וזאת תוך שמירה על אחיזה בצידיו עם כפות הידיים, רדו עם הגוף לכיוון הרצפה תוך כיפוף המרפקים והתרוממו. חיזרו על פעולה זו כשלושים פעמים, נוחו מספר שניות ובצעו את התרגיל בשנית.

 

הרמת ידיים אחורית

מדובר בתרגיל פשוט ומאוד מומלץ אשר יסייע גם בשמירה על השריר התלת ראשי. עימדו בתנוחת כריעה, כאשר הגוף מוטה קדימה, הרגליים נמצאות בפישוק קל ואילו הברכיים מכופפות מעט, הישבן בולט לאחור ועמוד השדרה נמצא בזווית אל הרצפה, אך חשוב לשמור עליו ישר. החזיקו את הידיים בעודן מכופפות וצמודות אל שני צדי בית החזה. אגרפו את כפות הידיים וישרו אותן לאחור, בתנועה המזכירה את תנועת בעיטה. חשוב שתקפידו למתוח אותן כך שיקבילו לרצפה, וזאת מבלי להוריד אותן תוך כדי, החזירו את הידיים לעמדת המוצא וחזרו על התרגיל כ-25 פעמים.

———————-

נטלי גל שוינקלשטיין

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות