איכות חיים

באופן טבעי: להרגיש קצת יותר טוב מבלי לקחת תרופות

אם קצת כואב הגרון, או נחתכנו קלות, או הרגשנו טיפה לא טוב, לא חייבים לרוץ מייד לארון התרופות. כמה פתרונות טבעיים וזמינים

תרופות סבתא קיימות משחר האנושות, ולרוב הן בהחלט יודעות לעשות ניסים ונפלאות, אז למה לא לבחור בדרך הבריאה והטבעית? מה גם שישנן לא מעט תרופות סבתא שאפילו רופאים, מסורתיים ככל שיהיו, תומכים בהן, ממליצים עליהן בפה מלא ואף פונים אליהן בעצמם לעזרה.

ומה אתם עושים כשכואב לכם הראש? כשיש קצת חום או קלקול קיבה? כשאתם מקיאים או סובלים מבחילה? סביר להניח כי חלק לא קטן מכם נוטלים תיכף ומיד כדור או שניים, במטרה להשכיח כל זכר לכאב. אולם, ישנם לא מעט פתרונות מצויינים וטבעיים שיטפלו בכאבים ובבעיות לא פחות טוב מכל כדור.

 

לפניכם הרשימה שחייבים לגזור, ולשמור! (חשוב להדגיש – מדובר בפתרונות למצבים קלים העדיפים על תרופות, ולא כתחליף לבדיקת רופא או אחות ומתן טיפול מקצועי):

דבש מאנוקה – לטיפול בכוויות, שריטות וחתכים

דבש מאנוקה הטהור מהווה פתרון מושלם בכל הנוגע לפצעים, כוויות, שריטות וחתכים בעור וזאת מפני שהוא אנטי-בקטיראלי ואנטי פטרייתי כמו גם עשיר בנוגד החמצון קוורצטין המסייע לגוף בתהליך הריפוי. כל שצריך הוא רק למרוח את הדבש ישירות על מקום הפצע, ולכסות בפלסטר או בתחבושת. לכתבה בבריאותי על דבש מאנוקה.

 

שמן מנטה – לכאבי ראש

אם אתם סובלים מכאב ראש, פשוט טפטו כמה טיפות של שמן מנטה לאזור הרקות, ועסו היטב ובעדינות את המקום, כעבור חצי שעה יש לחזור על פעולה זו אך חשוב להיזהר ולא לקרבו לאיזור העיניים.

 

סובלים מקלקול קיבה – אורגנו הוא הפתרון המושלם

לאורגנו סגולות רפואיות נהדרות, והוא מהווה מקור מרוכז לנוגדי חמצון. הוא מרגיע ומשקיט את הקיבה באופן מיידי, ומומלץ לשתות חליטת תה אורגנו כארבע פעמים ביום.

 

בחילות והקאות

במקרה של בחילות והקאות, מומלץ למהול כפית אחת של חומץ תפוחים בכוס מים, לערבב היטב ולשתות. גם חליטת תה מרווה תועיל, כמו גם אשכולית או מיץ סחוט טרי.

 

דלקת בשלפוחית השתן

אם אתם סובלים מדלקות בדרכי השתן, מומלץ מאד לשתות כוס אחת של מיץ חמוציות או מיץ רימונים פעמיים ביום, פעולה זו תרפא את הדלקת ואף תסייע במניעתה בעתיד. פתרון נוסף לטיפול בדלקת בדרכי השתן : הרתיחו ארבעה בצלים לזמן של כחצי שעה, ושתו 3 כוסות בלגימות קטנות (ולא יותר מ- 4 בכל פעם).

 

הורדת חום

החום עולה ואתם לא מצליחים להוריד אותו ? הניחו פרוסות עבות של תפוחי אדמה על המצח לזמן של כחצי שעה. היה ותרצו להוריד את החום לילדכם, מרחו את גופו באלכוהול, כסו אותו בשמיכה והניחו לו להזיע, הזיעה הקרה תקרר את גופו והחום אט אט יפוג ויעלם.

 

הצטננתם והגרון כואב ? הנה הפתרון

חתכו בצל לקוביות קטנות ושפכו עליו דבש ברוחב לב, הניחו לו להתערבב עם הבצל למשך מספר דקות ולאחר מכן, ובכל שש שעות אכלו כף גדושה מהנוזל הטעים, מדובר בלא פחות מאנטיביוטיקה טבעית. על מנת למנוע ולהקל על שיעול מרחו שמן זית על בית החזה.

לסיכום, לפעמים כל כך קל ופשוט לטפל במחלות ובשלל בעיות אשר פוקדות אותנו במהלך החיים בצורה פשוטה כל כך וטבעית ולכן, בפעם הבאה שאתם חשים שלא בטוב, לא חייבים למהר ליטול כדורים, אפשר גם למצוא חלופה פשוטה ובריאה שתעשה פלאים ותבריא.

———————–

רנה אילנות

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות