אסטרולוגיה

היכרויות, דייטים – וגלגל המזלות

איך תסתדרו בדייטים, בעולם ההיכרויות? לא קל למצוא את האדם המתאים וודאי לא בעולם בו פגישות ראשונות מתחילות ברשתות החברתיות

כדאי לדעת איך תתנהגו בעולם ההיכרויות המורכב, כדאי לדעת מה יש לכוכבים לומר, בכוחם לחשוף מידע מרתק וחשוב אשר יקל עליכם בעולם חיפוש הזוגיות ויגלה לכם מי המאץ׳ המושלם עבורכם.

בני מזל גדי

התאמה טובה – תאומים, קשת ודלי. סביר שאת בני מזל גדי לא תיפגשו בטינדר, הם פחות סובלניים למדיה החברתית ונוטים להשתעמם ממנה בקלות ובמהירות. אבל אם במקרה נתקלתם בגדי ברשת, פתחו איתו שיחות אינטליגנטיות ועמוקות הוא יאהב ויעריך זאת.

 

בני מזל דלי

התאמה טובה – תאומים, קשת ודגים. בני מזל זה פחות מתחברים לאתרי היכרויות, הם מעדיפים פעילויות ממשיות ומקווים למצוא שם את ההתאמה המושלמת עבורם. הם מעריכים אמנות ואוהבים אנשים יצירתיים, שיחד איתם יוכלו לחקור וללמוד דברים חדשים.

 

בני מזל טלה

התאמה טובה – בתולה, אריה ומאזניים. בני מזל טלה הם מנהלים מלידה, וככאלה תמיד יעדיפו להוביל מאשר להיות מובלים. גם באתרי ההיכרות וגם בדייט שיבוא לאחריו הם יעדיפו שתניחו להם ליזום ולהוביל את מהלכי הגישוש וההיכרות.

 

בני מזל שור

התאמה טובה – מאזניים, טלה ושור. השוורים הם אנשים יציבים ונחושים אשר יודעים בדיוק, אבל בדיוק מה הם מחפשים והם לא טיפוסים מתמהמים, הם מגיבים מהר ופועלים מהר ולעולם לא יבזבזו זמן.

 

בני מזל תאומים

התאמה טובה – סרטן, קשת ודלי. אם יש משהו שבני מזל תאומים מכורים לו הוא שואו אוף, ולא במובן הרע. הם אוהבים שרואים אותם ורגישים אליהם ולכן יעשו הכל על מנת לחשוף כמה שיותר מהם. באתר היכרויות למשל יתבטא הדבר בשלל תמונות מעשרות זוויות וחוויות שונות. כמו כן הם אנשים שמחים שפשוט משוגעים על החיים ויודעים לחגוג, ואם תצאו איתם לבלות, סביר שיעבור עליכם ערב כיפי ומרתק.

 

בני מזל סרטן

התאמה טובה – קשת, שור, דלי וגדי. הסרטנים מטבעם הם אנשים איטיים, הנוטים לקחת את הזמן, לחשוב על הדברים ועשויים להתחבט בשאלות עד אין סוף. על מנת לכבוש את ליבו של בן מזל סרטן עליכם לפתח סבלנות של פיל ולהתמיד בפניות אליו מבלי להתייאש ולו לרגע.

 

בני מזל אריה

התאמה טובה – מאזניים, טלה ותאומים. ממש לא מפתיע שבכל הקשור לעולם ההיכרויות, בני מזל אריה פשוט מככבים. הם מגיעים לדייט בביטחון רב ומנהלים אותו ביד רמה. גם באפליקציות היכרויות הם לא מהססים ויהיו הראשונים לפנות, להנחות את השיח ולהוציא ממנו בדיוק את התוצאות הרצויות עבורם.

 

בני מזל בתולה

התאמה טובה – מאזניים, עקרב וטלה. בני מזל בתולה אוהבים מהשכל, הם ביישנים ונחבאים אל הכלים כך שהסבירות שיתהדרו בתמונת פרופיל מפוארת באתר הכרויות, קטנה עד אפסית. אם אתם רוצים שבן מזל בתולה ישים אליכם לב מומלץ להחמיא לו ולייצר עימו שיחה סביב התכונות שהוא מוקיר ומעריך – חריצות, הגינות והתמדה.

 

בני מזל מאזניים

התאמה טובה – בתולה, טלה ושור. אם אתם מעוניינים לצוד את תשומת ליבו של בן מזל מאזניים, עליכם לפנות אל הערכים שלו ואל הדברים שהוא מקדש – אותנטיות, כנות, שכל ישר, פרופורציות ואיזון. כמו כן פגישה פנים מול פנים, עם בן מזל מאזניים תמיד עדיפה בעיניו על התכתבות או שיחת טלפון ארוכה ומייגעת.

 

בני מזל עקרב

התאמה טובה – טלה, דגים ובתולה. מדובר באחד המזלות התשוקתיים ביותר בגלגל המזלות, וגם אם ממש תתאמצו לא תוכלו לפספס אותם, לרוב הם יציינו את עבודתם בתפקידים בכירים (מנהלים, מהנדסים ורופאים) ויוודאו שאיש לא פספס עובדות חשובות אלה ועל אף כל זאת הם יטו לקחת את הזמן לאט לאט ולשקול היטב את המילים בטרם יענו.

 

בני מזל קשת

התאמה טובה – תאומים, גדי ודלי. מדובר באנשים שעבורם הרפתקאות וריגושים נמצאים בראש סדר העדפות וסביר כי זה הדבר הראשון שיבחרו לציין בפרופיל באתר ההכרויות. הם מכורים לחופש ולעצמאות שלהם וככאלה לא ימהרו להתמסר בקלות ולאפשר קירבה.

——————–

רפאל רוזנסקי

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות