אסטרולוגיה

בני מזל אריה: על גאווה וללא דעה קדומה

הם האקסטרווגנטיים ביותר מכל גלגל המזלות, מה שמוביל לכך ששמם הולך לפניהם, לטוב ולרע. אבל לא כל מה שאומרים עליהם נכון. קראו ולמדו

בני מזל אריה הם ללא ספק המוחצנים והבולטים שבגלגל המזלות, הם ניחנו באישיות ובנוכחות חזקה, אצילה וכובשת, והם מאוד אוהבים את עצמם ודואגים לעצמם, מה שמייצר לא פעם רושם מוטעה ובלבול באשר לאופיים של בני מזל זה. לפניכם מספר מיתוסים ודיעות קדומות שראוי לנפץ על בני המזל הגאה והמלכותי.

קרים ולא רגישים

בשל ביטחונם העצמי החזק, ולעיתים המופרז, נוטים בני מזל אריה להיתפס בעיני אחרים כחסרי רגישות לסביבה וככאלה שאינם מחוברים לרגשות שלהם ומתקשים בהבעת חולשה. אולם ההיפך הוא הנכון – האריות הם אנשים בעלי לב גדול ורחב שיודעים לאהוב בצורה מכילה, מלאה ועוטפת, הם פשוט צריכים באמת לאהוב ולהרגיש בטוחים על מנת להצליח ולהביע את קשת הרגשות הצבעונית והמורכבת שבליבם, וכשהדבר מתרחש, הם נותנים הכל ובשפע, מבלי להסס ומבלי לחשוב, גם אם משמעות הדבר היא פגיעה באגו.

 

להיות במרכז בכל מחיר

בשל אופיים המוחצן ואהבת הקהל הטבועה בבני מזל אריה, לעיתים נדמה כי הם יעשו הכל כדי למשוך אליהם את מלוא תשומת הלב, ובכל מחיר. אולם, לא פעם האריות מתקשים מאד להרגיש נוח בחברה הומת אדם, ולא תמיד יודעים כיצד לחשוף את עצמם. ברגעים כאלה הם מצליחים להתרכז רק בעצמם ובביישנות שלהם, ולכן יהיה מאתגר עבורם להתקרב ולהיות פתוחים ונינוחים.

 

פריקים של שליטה

אנשים נוטים לחשוב שבני מזל אריה פשוט אוהבים לשלוט, תמיד, בכולם ובהכל, והם ממש משתלטים על התפקיד בכל דרך אפשרית. אולם למען האמת, האריות יטו לקחת את הפיקוד ולהנהיג רק כאשר אין בנמצא אדם אחר שיקח לידיו את המושכות. במקרה כזהה בני מזל אריה יתפסו פיקוד באופן טבעי וישתלטו על המצב.

 

כמה דרמה!

אולי לא כולנו מבינים את ההבדל, אבל הוא גדול וצריך להפריד ביו דרמה ובין חדווה פנימית ותשוקה לחיים. בני מזל אריה לא מייצרים דרמות, אלא מביאים עימם כמויות של שמחת חיים המלווה בהתלהבות גדולה, וכשהם אוהבים משהו אהבה גדולה, הם ידברו ויספרו עליו בצורה נרגשת ומעצימה ובעיניים בורקות.

 

שחצנים ומלאים בעצמם

בני מזל אריה עלולים להיראות שחצנים, אך הם אינם כאלה. התנהגותם הבטוחה נובעת מתחושה פנימית מוצקה ומידיעה כי דרכם נכונה וטובה. הם אנשים חזקים מאוד מטבעם, בטוחים במעשיהם וסומכים על התחושות שלהם, הם אינם זקוקים ולא מחפשים חיזוקים מאחרים. זוהי אינה יהירות או ההתנשאות, גם אם לעיתים עלולים לבלבל בין השניים.

————————-

רונן רוזנבלט ניר

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות