אסטרולוגיה

תלוי במזל: איך תגרמי לו להתאהב בך?

מצאת גבר שנראה לך מתאים וראוי. אבל כמו הרבה גברים, הוא עדיין לא הבין מה טוב לו (את), ועכשיו את צריכה להבהיר לו את זה. בשלב ראשון, בררי מה המזל שלו

על מנת לגרום למישהו להתאהב בך עליך להכיר את אופיו, לדעת מהם הדברים שמרגשים אותו ומדליקים אותו. את התשובות לשאלות אלו חושף המזל האסטרולוגי – למדו מה מושך ומה אהוב במיוחד על בני המזלות השונים.

גבר במזל גדי – רגליים על הקרקע

מדובר על גברים פרקטיים, עם רגליים על הקרקע, שמעריכים מאד הישגיות ואוהבים את חייהם מסודרים. הם חותרים להצלחה ולא ירפו עד שישיגו אותה. כדי לגרום לבן מזל גדי להתאהב בך, עליך להיות אחראית ועקבית, לתת לו להרגיש שהוא יכול לסמוך עליך ושאת תמיד לצידו על מנת לתמוך בו ובדרך שבחר.

 

גבר במזל דלי – משיכה אינטלקטואלית

הדליים אוהבים שכל חריף, נמשכים לחוכמה ותמיד יחפשו את האתגר האינטלקוטלי הבא. נשים חזקות בעלות ידע רב ודיעות מוצקות הן הנשים שבני מזל דלי אוהבים במיוחד.

 

גבר במזל דגים – רומנטיקן חסר תקנה

בני מזל דגים הם מאהבים קלאסיים, אוהבים לחזר ומכורים למחוות רומנטיות. כדי לגרום לגבר במזל דגים להתאהב בך תני לו להתאמץ, אל תתמסרי בקלות, הוא אוהב לחזר ולהרגיש שסיפור האהבה שלו מתנהל ממש כמו סיפור אגדה.

 

גבר במזל טלה – האהבה שבריגוש

מדובר על גברים שזקוקים תמיד לריגושים, ותמיד מחפשים את הדבר הבא שירתק ויפעים את ליבם. הם אוהבים להתאמץ ולעבוד קשה כדי להשיג את מבוקשם. היי מסתורית ותני לו לגלות אותך לאט לאט.

 

גבר במזל שור – דיבור ישיר

גבר במזל שור צריך שילעסו לו את הדברים, הוא פחות בעניין של רמזים ולא תמיד יודע לקרוא בין השורות. אם תרצי בו, כדאי שתאמרי לו את זה במילים פשוטות ובצורה ישירה, אחרת הוא פשוט עלול שלא להבין.

 

גבר במזל תאומים – פצצת אנרגיה

גברים במזל תאומים (וגם נשים) הם אנשים שלא יודעים לנוח, מלאים באנרגיה ועוד לפני ששמים לב הם כבר קופצים לאתגר ולריגוש הבא. כדי לשבות את ליבו רצוי שתגיעי עם אנרגיות גבוהות במיוחד.

 

גבר במזל סרטן – בית חם ואוהב

גברים במזל סרטן הם אנשים של בית והוא חשוב להם יותר מהכל. כדי לשבות את ליבו עליך לגלות רכות ולהיות ביתית ומכילה. בית חם ואוהב ופינה בטוחה ושקטה זה כל מה שהוא מחפש בזוגיות.

 

גבר במזל אריה – תאהבי אותו ותחמיאי לו

לטפי לו את האגו, תני לו להרגיש ולדעת שהוא הדבר הכי נפלא וחשוב בחייך, והוא שלך לעד 🙂

 

גבר במזל בתולה – לאט ובמתינות

גבר במזל בתולה לוקח את הדברים לאט ויפתח בפניך רק כאשר הוא ירגיש מוגן ובטוח, תהיה סבלנית כי הוא לוגי ושקול וזקוק לזמן.

גבר במזל מאזניים – קחי את הפיקוד

גבר במזל מאזניים זקוק לאישה חזקה, כזו שלוקחת פיקוד ומנחה, במקרה כזה הוא ירגיש בטוח להתמסר.

 

גבר במזל קשת – אל תאיימי על החופש שלו

קשתים מכורים לחופש ולהרפתקאות ואוהבים להיות חופשיים ומשוחררים. אפשרי לו את המרחב לו הוא זקוק, תני לגשת אליך מיוזמתו, להסתקרן וללמוד אותך בדרכו.

————————–

רנה אילנות

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות