אסטרולוגיה

ילדים ומזלות – מה אומר המזל שבו נולדו ילדיכם?

אז מה המזל של הילד שלכם מעיד עליו והאם בכוחו לנבא משהו על האדם שיגדל להיות, וודאי שכן. קראו והבינו טוביותר את הילד שלכם

ילדים במזל גדי

הגדיים הם ילדים שאוהבים שהכל נעשה בדיוק, אבל בדיוק כפי שהם רוצים. הם פועלים לפי החוקים ומאוד מכבדים אותם, מקפידים לסיים כל מטלה עד הסוף ולבצע אותה על הצד הטוב ביותר.

ילדים במזל דלי

הדליים חביבים במיוחד והם יודעים לנשוא חן בעיני כולם ויודעים לקשור בקלילות קשרי חברות בכל מקום חדש אליו הם מגיעים, הם אחראיים ובוגרים ולא צריך לדאוג להם, הם מסתדרים מצוין לבד ויודעים לדאוג ולפקח גם על אחרים.

ילדים במזל דגים

ילדים בני מזל דגים אולי נראים ילדים, אבל בתוך תוכם הם אנשים מבוגרים, יש להם נשמה עתיקה והם תמיד פועלים באופן שקול ומדוד. הם אנשים רגישים ופגיעים מאד ולכן חשוב שיהיו לצידם חברים טובים וקרובים בהם הם יתנו אמון רב.

 

ילדים בני מזל טלה

מדובר בילדים הנוטים להיות שתלטניים וקולניים, הזקוקים ואוהבים להיות במרכז העניינים, להמחיז ולהתנהג באופן דרמטי ונוכח, והם תמיד מחפשים אתגרים והרפתקאות, אהובים ומוקפים תמיד בחברים טובים. כהורים עליכם לדאוג לייצר סביבם שלל פיתויים וחוויות וזאת על מנת לשמור אותם שמחים ופעלתנים ולטפח את הסקרנות הטבעית שבהם.

 

ילדים בני מזל שור

מדובר בילדים מאוד עצמאיים שאוהבים לקבל החלטות לבד, והם גם טובים בכך – הם שקולים, אחראיים וכמעט רציניים, הם יודעים בדיוק מה הם אוהבים ונוהגים באופן מעשי וענייני לגבי כל ענין. הם קשובים לחושים הפנימיים שלהם ומופעלים על ידם, הם נוגעים בדברים, ממששים אותם ואוהבים להתרשם מהכל. חיבוקים וכרבולים יעניקו להם תחושת בטחון ויציבות לה הם זקוקים.

 

ילדים בני מזל תאומים

ילדים בני מזל תאומים הם מלאי חיות ועניין, הם תזזיתיים, וסקרניים שאוהבים לחקור כל דבר בבית ומחוצה לו, לגעת ולהרגיש אותו. ילדי תאומים אוהבים לטייל, ללמוד דברים חדשים ולהרחיב את הידע שלהם. הם נוטים להחליף חברים ותחומים ברגע שהם מאבדים עניין.

 

ילדים בני מזל סרטן

אלה הם הילדים ה״מטפלים״ הם דואגים לכולם ורוצים שיהיה טוב. הם מגלים רגישות רבה לחברים שלהם ולבעלי חיים והם יהיו נאנמנים לאנשים שהם אוהבים ללא סייג וגבול. וממש בדומה לסרטנים, כשהם חשים לא מוגנים ולא בטוחים הם עלולים להיות פוגעניים ועוקצניים.

 

ילדים במזל אריה

מדובר בילדים מנהיגים, אלה שמובילים את החבורה וצועדים בראשה. הם תזזתיים ומלאי אנרגיה, אוהבים להיות במרכז העניינים וזקוקים לריגושים בלתי פוסקים והם חברים טובים ונאמנים. מומלץ להעסיק אותם ולאפשר להם לשחרר אנרגיה ובעיקר להטיל עליהם שלל משימות קטנות, ילדי האריות אוהבים להרגיש שסומכים עליהם ונותנים בהם אמון.

 

ילדים במזל בתולה

ילדים במזל בתולה אוהבים שגרה וזקוקים לה, הם לא מחפשים שינויים ואף יטו להילחץ במצבים חדשים, הם אוהבים את המוכר והבטוח ולרוב אף מצטיינים בסביבתם הטבעית והבטוחה, אוהבים לדבר וזקוקים לתקשורת טובה שתאפשר להם לומר את כל אשר על ליבם.

 

בני מזל מאזניים

מדובר בילדים בעלי חוש איזון וצדק מפותח במיוחד אשר יגנו על האהובים שלהם בחירוף נפש ותמיד יעמדו לצידם, הם בעלי דמיון פורה ומאוד יצירתיים. אוהבים וצריכים לדעת כל הזמן שהם אהובים ובטוחים ולכן הקפידו על קטנות מחוות של אהבה, רק על מנת שידעו ויזכרו תמיד שהם מוגנים, בטוחים ושייכים.

 

ילדים במזל עקרב

ילדי העקרב הם ילדים מאוד סתלגניים שיודעים להתאים את עצמם לכל אדם ולכל סיטואציה, הם מהלכי קסם על ילדים ועל מבוגרים כאחד, ומלאי כריזמה וקסם. הם אוהבים להיות במרכז ולמשוך את מלוא תשומת הלב אך לעיתים הם מפחדים להיכשל, פחד העלול לשתק אותם ולגרום להם לוותר מראש. הם רגישים במיוחד ובעלי חושים מחודדי ולעד ישמרו על הסודות הכמוסים שלכם ויכבדו את הפרטיות שלכם – אך ידרשו מכם את אותו הדבר בדיוק.

 

ילדים במזל קשת

הקשתים זקוקים למרחב ולעולם הפרטי שלהם, הם אוהבים לטייל ויהיו מוכנים לנסות כל דבר חדש ומאתגר, הם משוגעים על ריגושים ואוהבים לצאת למסעות בדמיון ולחקור את העולם מכל צדדיו, הם כנים ואוהבים שאומרים להם את האמת, אז הימנעו מלשקר לילדי הקשת, הם מזהים חוסר אמת בשל חושיהם המחודדים.

———————–

רנה אילנות

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות