אוכל

מה צריך לאכול כדי לחזק את האון הגברי?

הידעתם? בעזרת הוספה של מאכלים טעימים ובריאים לתפריט היומי, תוכלו לטפל באופן טבעי בבעיות זיקפה ולהינות משיפור הזרע. נשמע קל? זה אכן פשוט ביותר

למאכלים שאנו בוחרים להכניס לפה ישנה משמעות גדולה לא רק על בריאותנו גופנו ונפשנו אלא בכוחם אף לפתור ולהקל על בעיות אונות. רוצים לחזק את האון הגברי, אך מרבים לאכול סוכרים, מזונות שמנים ומזון מעובד? כדאי שתקראו היטב את הכתבה הבאה. לגזור ולשמור – רשימת המאכלים המומלצים ביותר לשיפור האון הגברי:

שוקולד מריר- להגברת החשק

בשוקולד ישנו כימיקל הקרוי פנילאתילאמין אשר משפר פלאים את מחזור הדם ומשפיע על זרימת הדם לאיבר המין. כמו כן, הוא אחראי להגברת התחושה הטובה ומעודד את תחושת האינטימיות, הקרבה והנעימות.

ירקות ירוקים

ירקות אלה מכילים חנקה (Nitrat) – המלח של חומצה חנקתית אשר מסייע רבות לשיפור זרימת הדם בגוף ובעיות זיקפה.

 

שקדים, תמרים ואגוזים

הקפידו מידי יום לאכול שקדים לא קלויים, אגוזים ותמרים מתוקים. מזונות אלה יעניקו לכם בוסט של אנרגיה אשר תייצב את לחץ הדם ותעניק הרגשה של חיוניות ומרץ.

 

סלק

בדומה לירקות הירוקים, גם סלק מכיל מנה גבוהה של חנקה אשר מרחיב את כלי הדם ומשפר את זרימתו.

 

כבדים

כבד מסייע במקרים של ספירת זרע נמוכה, הוא מכיל ויטמין A ומהווה מקור מצוין לאבץ.

 

שום

נכון, כנראה שזה לא מאד סקסי להסריח משום אבל שום נחשב לתרופת פלא לכל כך הרבה בעיות ובינהן גם לבעיות אונות, שום מנקה את כלי הדם שלנו ומסייע בזרימת דם תקינה.

 

אשכוליות אדומות ועגבניות אדומות

מאכלים אלו מכילים נוגד חמצון עוצמתי בשם ליקופן אשר מסייע בטיפול בסרטן הערמונית ובבעיות פוריות, מומלץ לאכול מזונות אלו בשילוב מזון שומני דוגמת: שמנים מסוגים שונים ואבוקדו.

 

ביצים

אכילת ביצים מכל סוג: רכות, קשות, עיניים או מקושקשות יהוו מקור נפלא לויטמינים ממשפחת ויטמין B אשר בכוחם לשמור ולעודד דחף מיני גבוה. חשוב לשמור על רמה מאוזנת של ויטמין b על מנת להרגיש שלווים ורגועים יותר.

 

תותים

תותים מלאים בויטמין c אשר בכוחו להעלות את ספירת הזרע. כמו כן הם עשירים בנוגדי חמצון אשר מגבירים את זרימת הדם.

 

אבטיח

כן כן קראתם נכון, אבטיח הוא לגמרי הדבר בשבילכם, וזאת בשל חומצת האמינו ״ציטרולין״ הקיימת בריכוז גבוה במיוחד באבטיח ומסייעת לתפקוד מיני תקין.

————————

חגית זהבי

 

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות