אסטרולוגיה

איך לתפוס שלווה בהתאם למזל שלכם

החום, הקורונה, משבר האקלים, החופש הגדול – לא חסרות סיבות לאבד את זה ולהיכנס ללחץ ועצבים. שלווה תעשה לכולנו טוב, ואפשר לנסות להירגע בהתאם למזל שלנו

שנת הקורונה היא שנה מלחיצה ומבלבלת, המאופיינת בדאגה, אי וודאות ומייצרת בכולנו תחושה כללית של חוסר שקט ופחד. ויותר מהכל נדמה כי אנו זקוקים לקצת מנוחה מתקופה טרופה זו, לימים של שגרה, שקט ושלווה. אז מהו הדבר המסויים שעושה טוב לכל מזל ומה יעזור לו להרגיש טוב ולהירגע? קראו וגלו.

בני מזל גדי – זמן למדיטציה

אתם אנשים של עבודה קשה ואתם מרבים ואוהבים לעבוד, על מנת להירגע, עשו לכם מנהג קבוע ובצעו מידי בוקר מדיטציה קצרה. עבורכם זו הדרך היעילה והטובה ביותר למצוא את המרכז שלכם ואת השלווה שבכם.

בני מזל דלי – הכתיבה משחררת

כדי למצוא את השלווה והשקט שלכם, מומלץ כי תכתבו. נשמע פשוט נכון? וזה באמת פשוט, קחו דף ועט וכתבו את כל מה שאתם מרגישים. את הפחדים, התקוות, הציפיות והבקשות. כתיבה כזו תפיג לחצים ותעשה סדר במחשבות.

 

בני מזל דגים – ללמוד בשביל להירגע

עבור חלק מאיתנו זה וודאי ישמע מוזר, אבל לא לבני מזל דגים שעבורם למידה היא עונג צרוף. אל תוותרו על לימוד של משהו חדש אשר יסב לכם הנאה, יעורר את סקרנותכם וימלא אתכם במחשבות טובות.

 

בני מזל טלה – פינוק לראש

בני מזל טלה הם אנשים שמפעילים ומונעים על ידי הראש, ולכן מסאז׳ קרקפת נעים ומפנק הוא הדבר שיעורר בהם תחושה של שלווה, שקט ורגיעה. פנקו את הטלה שלכם בעיסוי קרקפת מושקע ומפנק, או במכונה לעיסוי שתעשה את העבודה במקומכם 🙂

 

בני מזל שור – פינוקים ביתיים

כאנשים שאוהבים אוכל, כדאי שתפנו לעצמכם זמן קבוע לבישול מאכלים מפנקים וטעימים. אולי תגלו שאתם מוצאים בעיסוק זה רגיעה ושלווה גדולה ונהנים ממנו עד מאד.

 

בני מזל תאומים – זמן איכות

בעבור בני מזל תאומים זמן איכות בינם לבין עצמם יהיה הזמן הרגוע והנעים ביותר ביום. מומלץ כי תצטיידו באוזניות, תשמיעו לעצמכם את המוסיקה שאתם הכי אוהבים ותצאו לצעידה לבדכם, תרוקנו את הראש ותהנו מהשקט.

 

בני מזל סרטן – אנשים של בית

בני מזל סרטן הם ללא ספק המזל הבייתי ביותר בגלגל המזלות ועבורם רגיעה ושקט באים לידי ביטוי בצורה הטובה ביותר בעת ניקוי וסידור הבית,, בעודם מפנקים אותו בנרות ובפרחים והופכים אותו למזמין וחמים.

 

בני מזל אריה – להיות ביחד

אתם מרגישים במיטבכם כשאתם מוקפים באנשים שאתם אוהבים, באוכל טוב ובאווירה חיובית הנוסבת סביבכם כמובן, דאגו למצוא זמן קבוע לבילוי עם חברים ואל תוותרו עליו בשום אופן, הזמן הזה שומר עליכם שמחים.

 

בני מזל מאזניים – קונים ונהנים

עבורכם קניות הם זמן של רגיעה, כזו שממלא אתכם באנרגיה ובתחושה של שמחה וחיות, אל תתלבטו, גשו לקניון הקרוב לביתכם ופנקו את עצמכם במשהו חדש וכיפי.

 

בני מזל עקרב – להרגיע את המיינד

בני מזל עקרב נוטים להישאב למחשבות עמוקות ודאגות מיותרות, עבורכם הדבר הטוב ביותר הוא אמבטיה חמימה לאור נרות, מוסיקה שקטה וכוס יין. בזמן שקט זה תוכלו לכבות את המחשבות ולהניח לשלווה למלא את הגוף ולשחרר את המתח והדאגה.

 

בני מזל קשת – להניח לציפיות

מומלץ לקשתים להרגיע את המחשבות ואת הראש, להפסיק לחשוב על אחרים ועל מה מצפים מהם להיות. פשוט התרכזו בעצמכם וברצונות שלכם.

————–

יסמין אדמון

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות