איכות חיים

כל מה שטוב לעור הפנים

אם נסגל ונקפיד על קיומם של מספר הרגלים פשוטים וקלים לביצוע, נזכה גם בגילאים מבוגרים יותר בעור פנים קורן בעל מראה צעיר

כולנו מתבגרים, וודאי שמדובר בתהליך בלתי נמנע כאשר חלק מתופעות ההתבגרות ניכרות גם על עור פנינו, אולם ישנן לא מעט פעולות שנוכל לנקוט על מנת לשמור על עור הפנים שלנו בריא, קורן וצעיר.

הקפידו על תזונה אשר תיטיב עם עור הפנים

על מנת לשמור על עור הפנים קורן וצעיר, חשוב להכניס לשגרת חיינו אכילת שפע מזונות עשירים בוויטמינים ביניהם: ויטמין E, ויטמין C וויטמין A אשר נמצא במאכלים כגון: פירות וירקות ירוקים, סויה, אבוקדו, דג סלמון ועוד. מאכלים אלו נלחמים ברדיקלים החופשיים (הגורמים להאצת תהליך ההזדקנות) ומסייעים בשמירה על מראה עורנו.

 

גם בחורף: מרחו קרם הגנה לפני כל יציאה מהבית

מדובר בפעולה קטנטנה ופשוטה שאינה מצריכה זמן או היערכות ואם תהפכו אותה להרגל- תרוויחו ובענק. גם בחורף, השמש הארץ ישראלית מסוכנת ופוגעת בעור הפנים שלנו ולכן חשוב שתתרגלו למרוח קרם הגנה בטרם כל יציאה החוצה, בקיץ אף מומלץ שתצטיידו גם בכובע על מנת להגן על ראשכם מפני קרני השמש האכזריות.

 

מים – הפתרון הקל והזמין ביותר (וכנראה שגם היעיל ביותר)

נוזלים אנו מאבדים תמיד – כן, גם בחורף, ולכן חשוב כל כך שנמלא את גופנו בנזולים, בדגש על מים כמובן. מומלץ לשתות לפחות 9 כוסות של מים בכל יום, אשר יועילו לבריאותו של הגוף וכמובן שיעשו טוב ובשפע לעור הפנים שלנו.

 

שגרה של ניקיון ותשומת לב לעור הפנים

חשוב מאוד לשמור על שגרת טיפוח, יש לשטוף בסופו של כל יום את הפנים במים ובסבון ולמרוח קרם לחות אשר מזין את העור. כמו כן מומלץ מפעם לפעם לפנק את העור במסיכות יופי טבעיות (דוגמת מסיכת אבוקדו) אשר תורמות לחיוניותו ולמיצוקו של העור.

 

שלא יעשנו לידכם!

עישון יוצר נזק רב לבריאות כולה ובכלל זה גם לעור הפנים שלנו, הוא מחבל בגמישות העור וגורם לכתמים וקמטים. בפעם הבאה כאשר שמישהו בוחר לעשן לידכם, אל תתביישו ובקשו שילך לעשן במקום אחר.

 

טפלו בנפש שלכם – הקפידו להיות רגועים

כולנו יודעים שמצבנו הרגשי – נפשי, מקרין באופן ישיר ומשפיע על בריאותנו ועל המראה שלנו, כאשר לחץ גורם לתגובות הורמונליות וביו-כימיות אשר משפיעות לרעה על עור הפנים, הקפידו לכעוס ולהתעצבן פחות, לשמור על מזג רוח שליו ורגוע, דבר אשר יעודד מראה נעים, צעיר ועור פנים חלק ובוהק.

 

הקפידו לישון שינה רציפה וטובה

בלילה גופנו נבנה ומשקם את עצמו ובכלל זה משתקם גם עור הפנים ומתחדש בשינה, הקפידו על שינה רציפה וטובה למען בריאותכם הפיזית והנפשית.

—————————-

חגית זהבי

 

 

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות