אסטרולוגיה

אוגוסט הגיע: חג לאריות

הם נדיבים, חזקים, משוגעים על עצמם, נוטים להיות מרוכזים רק בעצמם אך אוהבים ללא תנאים וגבולות – הכירו את שלל התכונות של המזל הכי מלכותי בגלגל המזלות

אתם אריות? חיים עם בן/ת מזל אריה? מגדלים ילד/ה כזה? עובדים לצידם? כל מי שמכיר מישהו בן מזל אריה וודאי יהנהן בחיוך כאשר יקרא את הכתבה הבאה וימלמל לעצמו בשקט: ״נו בטח…״ לפניכם כמה מהתכונות הסופר מעניינות ובולטות של המלכים האמיתיים – האריות.

מלך העולם

ממש כמו מלך החיות, גם בני מזל אריה הם המלכים הבלתי מעורערים של העולם. והם דואגים שלא רק הם יחשבו כך. בן מזל אריה יעשה הכל על מנת שכולם, כולל כולם, ידעו וירגישו כמה הוא מיוחד, אצילי, גאה, כריזמטי, מלכותי וקצת (או הרבה) מעל כולם. הוא תמיד יבחר להתקשט ולהתגנדר ויתנהל בצורה דרמטית ומעוררת עניין, וכמובן שיצפה לתשואות ולמחיאות כפיים סוערות (ולרוב גם יקבלם).

 

ללכת שבי אחריו

בני מזל אריה הם מנהיגים מלידה. הם לא צריכים להיות מוכתרים למלוכה על ידי אחרים כי הם זכו בתואר המנהיג מעצם היותם הם ובאופן טבעי, ומנהלים אותו ביד רמה. אנשים מרגישים בטוחים כשבן מזל אריה צועד בראש, הם יסמכו עליו בעיניים עצומות ויצעדו אחריו באש ובמים.

 

הכי מפנק בעולם

בני מזל אריה אוהבים יוקרה, פאר והדר, ומשוגעים על פינוקים, נוחות וחפצים יקרי ערך. הם ידאגו תמיד שהסביבה שלהם תהיה יפה, זוהרת ונוצצת. ומה שנחמד עוד יותר? בדיוק כך הם גם מתייחסים לאחרים. בן מזל אריה תמיד, אבל תמיד יפנק ובענק. למשל, אם יחליט להביא פרחים, הוא לא יסתפק בזר חביב אלא בזר המהודר והמושקע ביותר. במילים אחרות, כיף שבן מזל אריה רוצה לפנק אותך.

 

אוהבים לאהוב

בני מזל אריה אמנם נוטים להיות מרוכזים בעצמם ולא תמיד שמים לב ומתייחסים לרצונות של האחר, אולם כשהדבר מגיע לאהבת אמת, הם המאהבים והחברים הטובים ביותר שתוכלו לבקש לעצמכם. בן מזל אריה יאהב אתכם עם ובכל ליבו, יטפל וידאג שיהיה לכם הכל וכמה שיותר, ממש כפי שהוא דואג לעצמו.

אהבה של בן מזל אריה ללא ספק תעטוף ותעניק תחושה של עוצמה וביטחון. לבני מזל אריה מתאים בן זוג מקורי, חזק וסופר אינטליגנטי שיוכל לנהל עימם מערכת יחסים מפוארת ומאוד לא שגרתית.

 

יצירתיות ומקוריות

בני מזל אריה הם אנשים יוצאי דופן, שחושבים תמיד מחוץ לקופסה ומפתיעים במקוריות וביצירתיות שלהם. הם לעולם לא יעתיקו משהו שראו אצל אדם אחר ויעשו כל פעולה בדרכם הגרנדיוזית, הייחודית והשונה, אחרי הכל הם מלכים, כבר אמרנו.

——————–

אברהם קריספין

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות