אסטרולוגיה

סוד המזלות: מי יזכו לקשר ארוך, ומי מועדים לגירושים?

יש אנשים שקשר ארוך וקבוע עושה להם רק טוב – הם ממש פורחים בזוגיות, בעוד אחרים מוצאים אותה כובלת ומכבידה.אז איך אתם בזוגיות? קראו וגלו

בני מזל גדי – מכורים לעבודה

בני מזל גדי הם אנשים שלוקחים את החיים מאוד ברצינות, הם יסודיים, מסורים ומקפידים לעשות את הכל על הצד הטוב ביותר. לרוב הדבר בא לידי ביטוי בהתמכרות קשה לעבודה, וכתוצאה מכך הזנחה של הזוגיות. אין לגדיים כוונה רעה, הם פשוט לא יודעים להתנהל עם כמה דברים במקביל, ומצליחים להתרכז רק בתחום אחד – הקריירה.

בני מזל דלי – עצמאי בשטח

הדליים הם אנשים עצמאיים שלא אוהבים לחוש כבולים בתוך קשר, גם אם הוא עטוף באהבה. הם יעדיפו להתנהל באופן אינדיבידואלי ולנתב את חייהם כראות עיניהם, חתונה ונישואין אינם בראש סדר העדיפויות שלהם.

 

בני מזל דגים – איתך עד החתונה

מדובר באנשים שמכורים לריגושים ולמחוות רומנטיות. כל זה טוב ויפה כל עוד לא מדובר בחתונה ממש, כי בני מזל דגים מגלים קושי רב בהתמודדות עם הלחצים והאתגרים המתעוררים בחיי הנישואים, ויעדיפו להימלט מהם.

 

בני מזל טלה – זוגיות מלאת תשוקה

טליים יכולים להסתדר לא רע בקשר ארוך ויציב אולם על מנת שדבר זה יתקיים ובהצלחה עליהם למצוא בן זוג שיתאים להם כמו כפפה ליד, הטליים זקוקים לקשר מלא תשוקה וריגוש, ואם לא יתנהל באופן זה, הם יאבדו במהרה את סבלנותם וישברו את הכלים.

 

בני מזל שור – חומר חתונה

מדובר באחד המזלות הנאמנים ביותר. הם עקביים ויסודיים וכשהם אוהבים הם יתנו ויעשו בעבור מושא אהבתם את הכל. הם משקיענים מטבעם ויטפחו את הקשר האינטימי שלהם עד בלי די. אוהבים להיות נשואים ומנהלים קשר חזק, יציב ואוהב, המושתת על הקשבה וכבוד הדדי.

 

בני מזל תאומים – בדרך שלהם

תאומים אוהבים את החופש שלהם וזקוקים למרחב ולעצמאות, ואם יחושו כי הקשר מאיים וכובל אותם, הם יוותרו עליו בקלות וימשיכו בחייהם. לעומת זאת, אם הם מוצאים בן זוג מתאים, הם ינהלו אורח חיים משפחתי במיוחד וינהלו זוגיות אוהבת והדוקה.

 

בני מזל סרטן – זוגיות ומשפחה לפני הכל

מדובר במזל המשפחתי ביותר בגלגל המזלות, שהמשפחה בעבורו ניצבת תמיד לפני הכל ולפני כולם. החלום של הסרטנים הוא להקים בית יציב, שמח ואוהב וזוהי מטרת על. הם יעשו הכל על מנת לקיים זוגיות טובה ומוצלחת ושום אתגר, קשה ככל שיהיה, לא ישבור אותם.

 

מזל אריה – מרכז היקום

האריות הם טיפוסים אינדוודואליים אשר עשויים להיות מרוכזים רק בעצמם ולא להתחשב בתחושותיו וברגשותיו של בן הזוג, ולעיתים אפילו לא לשים לב שהוא עובר טלטלה רגשית או משבר המצריך את התייחסותם. דבר היוצר לא מעט קשיים ואתגרים בקשר עם בן מזל אריה.

 

בני מזל בתולה – נאמנות כערך עליון

אם תהיה נאמן לבן מזל בתולה, תזכה בליבו. פשוט וקל. מדובר באחד מן המזלות הנאמנים ביותר בגלגל, וקשר המבוסס על יושרה, כבוד הדדי ואמון מוציא מהם את הטוב ביותר והופך אותם לבני זוג מושלמים.

 

בני מזל מאזניים – אוהבים לאהוב

עבור בני מזל מאזניים, זוגיות ארוכה ויציבה היא עניין שבשגרה, וקשר רגשי ועמוק טבעי להם והם יעשו את הכל על מנת שיצליח. מדובר בטיפוסים סופר נאמנים ששמים את טובת בן הזוג לא פעם לפני טובתם האישית.

 

בני מזל עקרב – אוהבים מכל הלב ומפחדים

בני מזל עקרב יודעים לאהוב ובגדול, אולם הם גם מפחדים מבגידות ומשקרים, אשר לא פעם מעוררים בהם התקפים בלתי נשלטים של זעם ושל קנאה. דבר אשר מרחיק מהם את בני זוגם ויוצר בעיות קשות בקשר.

 

בני מזל קשת – מישהו לרוץ איתו

בני מזל קשת מכורים להרפתקאות ולריגושים, והם לא יכולים (ולא רוצים) להסתדר עם בן זוג שלא חולק איתם את אותן האהבות, ולכן חשוב שימצאו את הפרטנר המתאים לאורח החיים האנרגתי שלהם.

————–

רנה אילנות

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות