איכות חיים

עשי זאת בעצמך: מסיכות פנים טבעיות ויעילות מאבוקדו

כדי ליהנות מהיתרונות האינסופיים של מסכת האבוקדו, לא צריך לרכוש דבר פרט לאבוקדו בשל ועסיסי ולשלבו עם מרכיבים שונים הנמצאים בכל בית. לפניכם מספר מתכונים פשוטים ומעולים לעור הפנים

אבוקדו הוא לא רק Super food טעים, מזין ונפלא, הוא גם מצוין לשיפור מראה עור הפנים, לטיפול בעור רגיש, להאטת תהליכי ההזדקנות ולשמירה על גמישות העור. זאת בשל שלל המרכיבים הנפלאים שבו דוגמת סידן, ברזל, נחושת, מינרליים חיוניים ויטמינים, אשלגן ומגנזיום אשר מספקים לעור יתרונות רבים ומצוינים.

מסכת אבוקדו תחזיר לעור את הלחות ותגרום לו להיראות רענן, זוהר ויפה מתמיד. כמובן שמומלץ להכין מסיכה ביתית מכיוון שהיא זולה משמעותית ממסיכות המוצעות בשוק, וחשוב מכך – מסכה ביתית, העשויה מאבוקדו טרי ללא אלמנטים מעובדים, תשמר את שלל המרכיבים החיוניים ללא איבוד של ויטמינים חשובים.

 

לבעלי עור פנים שמנוני – אבוקדו, בננה וביצה

לצורך הכנת המסיכה מצאו את האבוקדו הרך ביותר, ערבבו אותו עם בננה וחלמון ביצה עד לקבלת מרקם אחיד ומשחתי. את המשחה שהתקבלה יש למרוח על עור הפנים ולהמתין כרבע שעה, פעולה זו תפחית משמעותית את תכולת השמן הטבעי ותמנע פצעים ואקנה בעור.

 

קרם לחות טבעי ובריא – אבוקדו ודבש

יש לערבב חצי אבוקדו גדול ובשל עם כף גדושה של דבש טבעי מאיכות טובה (דבש, ממש כמו אבוקדו, בעל יכולות הזנה גבוהות, שיהפכו את העור לזוהר). המשיכו לערבב עד לקבלת מרקם אחיד ומשחתי, מרחו את התערובת על עור הפנים והשאירו כרבע שעה, פעולה זו תסיר כתמים ופיגמנטים, תחזיר לעור את מראהו היפה והבוהק ותעניק טיפול אנטיאייג'ינג יסודי לעור.

מסכה בריאה ומועילה מחומרים שקל למצוא בבית למה לשלם כשאפשר להכין בריא וטוב יותר בבית? | צילום: envato elements
מסכה בריאה ומועילה מחומרים שקל למצוא בבית | צילום: envato elements

הסרת תאי עור מתים ושיפור מראה העור – משמש ואבוקדו

ערבבו היטב חצי אבוקדו בשל עם משמש. את התערובת שהתקבלה יש למרוח בעדינות על עור הפנים ולהמתין 30 דקות בטרם השטיפה וחשוב להימנע ממריחה באזור העיניים. החומצות הטבעיות עוזרות להסרת תאי עור מתים והויטמינים המצויים במשמש ממצקים ומשמרים את מראה העור. כמו כן ויטמין A ו- E הנמצאים בפרי האבוקדו נחשבים לויטמינים אשר מסייעים לאנטי-אייג’ינג ובכוחם לשפר פלאים את צבע ומראה העור.

 

דקה של הכנה – מסכת לימון ואבוקדו

מצאו אובקדו רך ובשל, קלפו ומעכו אותו היטב היטב עם מזלג או בבלנדר, הוסיפו חצי לימון וסחטו פנימה, ערבבו היטב, לאחר מכן מירחו שכבה דקה של התערובת בעזרת האצבעות על עור הפנים עד לכיסוי מלא, הישארו עם המסכה כרבע שעה ולאחר מכן שיטפו היטב את הפנים, כשהפנים נקיות ויבשות, מומלץ למרוח קרם לחות לפנים.

אחרי המריחה, נשארה לכם מסיכת אבוקדו טעימה בצלחת? אל תהססו ללקק את השאריות הבריאות.

בתיאבון 🙂

—–

ד"ר אלדד הורוביץ

 

 

 

 

 

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות