אסטרולוגיה

על פי גלגל המזלות, איזו מין אמא תהיי?

סוג האמא שתהיי מושפע מלא מעט גורמים, מהסביבה, מהחינוך, מהגנטיקה – וגם מהמזל שלך. להלן קווי האופי של בנות המזלות השונים כאמהות

אמא כיפית וקלילה או היסטרית וקשוחה: איזו אמא תהיי?

מסקרן אותך לדעת איזו אמא תהי ? ובכן יש דרך פשוטה לדעת אם תהי אמא קשוחה או משחררת ונוחה, גלי מה יש למפה האסטרולוגית לומר על האימהות העתידה לבוא.

גדי – סלע יציב

אימהות במזל גדי הן דאגניות וחזקות, ומהוות עמוד חזק ואיתן ששומר ותומך במשפחה כולה. מדובר באישה שתעשה הכל עבור בני משפחתה, ותדאג להעניק להם את כל הצרכים ולמלא את רצונותיהם.

דלי – אמא צעירה וכיפית

מדובר באימהות כיפיות – שמאפשרות לילדיהן חופש וחירות. אימהות דלי הן קלילות ולא חשוב בנות כמה הן, תמיד נשארות צעירות ומלאות חיים.

דגים – נחושות ואוהבות

אימהות שהן אווזות 🙂 אוהבות ללא תנאי וללא סוף ויעשו הכל, אבל הכל, על מנת לטפח ולהעצים את ילדיהן. על אף שלעיתים יש להן נטייה להיות קשוחות ומעט קשות ולא להתפשר.

טלה – זמן גם לעצמך

אימהות במזל טלה אוהבות מאוד את ילדיהן אך לא פחות מכך – את עצמן. הן ממש לא מוכנות להקריב את כל חירותן ועצמאותן לטובת גידול ילדים. אתן אוהבות את הפנאי שלכן, עצמאיות ומלאות תשוקה לחיים ולכן חשוב לכן לנתב ולאזן בין זמן שכולו מוקדש למשפחה לבין הזמן החשוב שלכן עם עצמכן.

שור – עמוד השדרה של הבית

אימהות במזל שור הן סלע איתן ועמוד השדרה של המשפחה כולה, אימהות פרקטיות, ריאליות ועם רגליים על הקרקע, תמיד מעורבות בכל הנעשה במשפחה ונוכחות בכל מאורע. יכולות להיות גם קרות מזג וענייניות כשצריך ואינן זקוקות לדרמות והיסטריה.

תאומים – צעירה לנצח

אמא במזל תאומים היא כיפית ומלאת שמחת חיים. היא חיה חיים צעירים, סקרנית ומעורבות בכל תחומי החיים של ילדיה, עשויה להתקשות בהצבת גבולות אולם מלאת דמיון וכולם, ובפרט ילדיה, אוהבים להיות בנוכחותה.

סרטן – משפחה לפני הכל

אמא בת מזל סרטן מחוברת לכל תחושה ולכל רגש שמציף אותה, מדובר באמא מגוננת אשר תשמור ותגונן על ילדיה לעיתים אף באופן מוגזם וחונק. עבורה המשפחה היא הדבר המשמעותי והחשוב ביותר עלי אדמות ותעשה הכל, ללא יוצא מן הכלל, עבור משפחתה.

אריה – אמא לביאה

בת מזל אריה תהפוך לאמא שמאוהבת בילדיה ומכילה אותם באופן מלא, שלם וללא כל תנאי ותהיה מוכנה לעשות עבורם הכל. בעלת נטייה להיות מרוכזת בעצמה וקצת להתעלם מהסביבה, אולם דבר זה נשכח ונסלח בשל עוצמות האהבה אותן היא מעניקה למשפחתה.

בתולה – אם השנה

אמנם את עלולה להיות ביקורתית ונקשה אולם ללא ספק מדובר באמא הטובה ביותר בגלגל המזלות. אמא שיודעת מה כל אחד צריך ומתי, מאורגנת ומסודרת שתמיד דואגת להכל ממש עד לפרט האחרון. מעורה בכל הנעשה עם הילדים ומלאת ביטחון. נסי להיות קשובה יותר ולאפשר לילדים להתבטא מולך בנינוחות.

מאזניים – אוהבת ומאוזנת

מדובר בסופר אמא – את גם יצירתית וגם מעריכה ואוהבת דמיון, אמנות ואסתטיקה, מעולה במילוי משימות רבות בו זמנית ושמה לב לפרטים הקטנים, שומרת על איזון ומאפשרת מרחב למחשבה ולרצון חופשי, דבר אשר מקנה לילדים תחושה של שלווה וביטחון בך ובעצמם.

עקרב – הכל  בשליטה

מדובר באימהות ״מפקדות״, הכל צריך להתנהל כפי ראות עיניהן, יש להן ציפיות גבוהות מילדיהם ועבורן משפחה נמצאת תמיד במקום הראשון. מתמודדות בקלות עם כל קושי ואתגר ולעיתים נוטות להיות שתלטנית ולהגיב בצורה מוגזמת למצבים ובכך לאפשר פחות מקום לאחרים.

קשת – משוחררת ומשחררת

מדובר באמא הרפתקנית שתעשיר את עולמם של ילדיה ותמלא אותו במגוון רחב, ומעניין, של פעילויות מפרות ומסקרנות. החל מטיולים אתגריים ועד למשחקי חשיבה מרתקים. מדובר באמהות משוחררות, המאפשרות לילדים להתבטא בדרכם הייחודית, גם אם הדבר אינו מתאים להתנהגות הכללית ושובר מוסכמות.

——

אסינה ענת ארדר

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות