אוכל, איכות חיים

מי קוקוס – דרינק טעים של בריאות

מי קוקוס הם משקה שמזוהה עם שוחרי הבריאות, אבל מתאים בעצם לכולם: הוא מרווה במיוחד, זמין לכל וכמובן ירוק, טבעי ומאד בריא

מי קוקוס הם הנוזל השקוף אשר מצוי בתוך אגוז קוקוס צעיר, שיש להם טעם מובחן של קוקוס (להבדיל מחלב או קרם הקוקוס המיוצרים מהציפה עצמה). הם מרווים, טעימים וחבל שיישארו נחלת צמחונים וטבעונים בלבד.

מי קוקוס גם מהווים תחליף מושלם לכל סוג אחר של שתייה ממותקת, בשל טעמם הטרופי המעולה ומכיוון שהם מכילים כמות קטנה מאוד של סוכר, שמגיע ממקורות טבעיים בלבד.

ויסות לחץ הדם

בכוחם של מי קוקוס לווסת לחץ דם גבוה, וזאת בשל תכולת המינרלים מגנזיום ואשלגן המועילים להשפעת השלילית של הנתרן (מינרל נוסף המשמש לשימור ומוכנס למשקאות ממותקים ותעשייתיים). ואם כבר במינרלים עסקינן, אז כדאי לדעת שמי קוקוס מכילים גם ברזל וסידן, שניים מהמינרלים החיוניים לגופנו.

 

נלחם בהנגאובר

שתיתם יותר מדי אלכוהול? מלאו את גופכם במי קוקוס ותיפטרו מתחושת החמרמורת האיומה. מי הקוקוס ממלאים את הגןף באלקטרוליטים ובנוזלים שכה חיוניים לגוף לאחר שתייה אלכוהול מופרזת.

 

כוס אחת של מי קוקוס ביום מעולה ללב

מי קוקוס מגדילים את הכולסטרול הטוב המיוצר בכבד, שתפקידו להגן על העורקים מפני הצטברות של רובד שומני ולמנוע אפשרות של סתימה. כמו כן מי הקוקוס עוזרים לסילוקו של הכולסטרול הרע, דבר אשר מקטין פלאים את הסיכוי למחלת לב.

 

להישאר צעיר לנצח

מי קוקוס מזינים את העור והם בעלי השפעת אנטי אייג'ינג על הרקמות ועל התאים. בנוסף, למי הקוקוס תכונות אנטי דלקתיות ושלל נוגדי חמצון.

 

ניקוי הגוף מרעלים

מי קוקוס הם משתן טבעי ועל כן תורמים רבות בסילוק וניקוי הרעלים מהגוף. כמו כן, בכוחם אף לסייע בהמסת אבנים בכליות וסילוקם מהגוף.

 

מזרזים את תהליך ההרזיה

מי קוקוס הינם משקה שמתעכל בקלות, ונפלא לאנשים המבקשים לרדת במשקל, מכיוון שמדובר במשקה דל בקלוריות המכיל אנזימים המגבירים את חילוף החומרים.

 

טובים לחולי סכרת

מי קוקוס מכילים ל-ארגינין (L-arginine) – חומצת אמינו אשר מוכרת בשל שלל מאפייניה נוגדי הסוכרת – אספקה קבועה של חומצת האמינו משפרת את קליטת האינסולין אצל חולי סוכרת מסוג 2. כמו כן, מסייעים מי הקוקוס להילחם בנזק חמצוני – תופעה שכיחה אצל חולי סוכרת המאופיינת בתסמינים שונים, כגון: עייפות,, כאבי שרירים, ירידה באיכות הראייה, איבוד הזיכרון ועוד.

 

טוב לעיניים

מי קוקוס מכילים ויטמין B1 (תיאמין), שמחסור בו עלול להתבטא, בין היתר, בפגיעה במערכת העצבים. אחד מן הסימפטומים הבולטים לכך הוא עפעוף בלתי נשלט ובלתי רצוני. כמו כן, מחקרים מצאו כי מחסור בתיאמין מזוהה עם קטרקט, מחלת עיניים שבה העדשה שבעין הופכת לעכורה והראייה נפגעת באופן משמעותי.

שתי כוסות של מי קוקוס מכילות את כמות התיאמין המומלצת לאדם בוגר ביום.

——

יסמין אדמון

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות