איכות חיים

בלי דיאטה, מתי ואיך המשקל יראה הכי פחות?

מתי כן, מתי לא ואיך בדיוק כדאי לעלות על המשקל כדי לקבל את התוצאה הטובה ביותר שאנו מעדיפים?

גם אם אתם לא לוחמות טקאוואנדו שצריכות להגיע למשקל מתאים לפני האולימפיאדה, יש כמה דרכים בהן נוכל לראות – בלי לזייף – את המשקל המחמיא ביותר האפשרי כשאנו עולים על המאזניים. אז בואו נהיה קצת אופטימיים, לשם שינוי. הרי גם מי שאינו נמצא בתהליך של הורדה במשקל מכיר את הדחף לעלות על המשקל ולגלות מה מספרים עליו המספרים. תתפלאו, לא פעם המספרים יכולים לשקר, והאמת שהם משקרים לא מעט.

הנה כמה שיטות פשוטות וטעויות נפוצות שאנשים עושים שכדאי להכיר, כדי לא לקבל דיכאון מיותר בפעם הבאה שתרצו להישקל:

 

תשקלו בבוקר – מיד עם הקימה

שקילת הבוקר היא השקילה המדויקת והמהימנה ביותר ולכן מומלץ להקפיד על שקילה עם הקימה, לאחר שביקרנו בשירותים ובטרם אכלנו משהו או שתינו. חכו קצת עם הקפה עד אחרי השקילה.

 

לא אחרי מקלחת

העור, שהוא האיבר הגדול ביותר בגוף, עלול להיות אחראי לתוספת משקל כיוון שהוא סופח לחות. שזה טוב, כמובן, בשביל בריאות העור, אבל מטה את המחוג של המשקל לצד הלא נכון. במהלך מקלחת פשוטה ויחידה עשוי העור לספוח כמות של כוס אחת עד שלוש (!) כוסות, ותעמיד בעצמכם שלוש כוסות מים על המשקל כדי להבין מה אתם חוסכים לעצמכם כשאתם נשקלים לפני המקלחת, ולא אחריה.

 

להישקל אחת לשבוע זה מספיק

חשוב לזכור שמשקל הגוף תלוי בפרמטרים רבים ומשתנה לאורך היממה והוא נגזרת ישירה של כמות נוזלים, המצב ההורמונלי וטיב המזון אותו אכלנו בטרם נשקלנו. לכן שקילה מידי יום עשויה לחשוף תנודות רבות. ותרו על שקילה זו וקבעו לעצמכם יום אחד בשבוע בו אתם נשקלים באופן קבוע.

 

שקילה בביגוד מינימלי או ללא בגדים

גם בגדים שוקלים, ולעיתים לא מעט, ולכן ההמלצה היא להישקל כשאתם לבושים בבגדים מינימליים ואם ניתן, לא לבושים כלל, דבר אשר יעניק את התוצאות הטובות ביותר.

 

בנות, אל תשקלו לפני מחזור

מספר ימים לפני המחזור החודשי וכמובן במהלכו, נשים עולות במשקל גופן וזאת מכיוון שהן אוגרות יותר נוזלים בתקופת המחזור. חשוב להיות ערות לכך ובימים אלה להימנע מלהישקל, או לפחות להתחשב בעובדה זו.

 

תתפנקו במשקל חדש

אם אתם עדיין נמנים עם אלה המחזיקים בביתם משקל ענתיקה בעל חוגה המצריך מאמץ אינסופי בניסיון להתחקות אחר נדנוד החוגה על מנת להבין על איזה מספר היא מתייצבת, עשו לעצמכם ולעיניים שלכם טובה גדולה והצטיידות במשקל דיגיטלי חדש.

 

אכלתם מזון מלוח – אל תשקלו

לאחר אכילת מזון מלוח הגוף סופח יותר נוזלים ולכן המשקל עשוי להיות גבוה יותר. מזון מהיר ככלל הינו בעל כמויות גבוהות של נתרן ויש לשים לב ולצרוך מעט ממנו.

 

הניחו את המשקל במקום הנכון

אחת מהטעויות הנפוצות ביותר היא בחירה שגויה של מיקום המשקל בבית. מומלץ להניח את המשקל על משטח נוקשה וישר ולא על אריחי קרמיקה או על פרקט.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות