איכות חיים

לא תאמינו מה אפשר לעשות עם שמן קוקוס

שמן הקוקוס מוכר ברוב הבתים כמוצר שמשתלב היטב באפייה ובבישול. אך לשמן הקוקוס שלל תכונות מופלאות שחלקנו כלל לא מכירים, וחבל. לפניכם שמונה שימושים פשוטים ומפתיעים בשמן קוקוס

שמן הקוקוס, המופק מפרי הקוקוס, מורכב מחומצה לאורית הטומנת בחובה אינספור יתרונות בריאותיים אשר בכוחם לתרום לתחומים שונים ומגוונים בחיינו: טיפול ושימור רהיטים, מניעת ריח לא נעים ואפילו ניקיון וטיפוח הבית.לפניכם כמה דברים שימושיים ומעניינים במיוחד ששמן הקוקוס יודע לעשות.

 

1. הסרת מסטיק שנדבק

למי לא נדבק מסטיק למכנסיים, לשטיח ואפילו לשיער וכמה שזה מעצבן! אך בעזרת שמן קוקוס, בשילוב סודה לאפייה, ניתן להעלים כל זכר לתקרית זו. ערבבו 2 כפות סודה לשתייה ושתי 2 כפות שמן קוקוס, מרחו על האזור, וגלו באיזו קלות המסטיק יורד.

 

2. טיפוח פרוות הכלב

כמה נעים ללטף כלב (או חתול) שפרוותם רכה נעימה, נקייה ומבריקה. מרחו מעט שמן קוקוס בתנועות מעגליות על פרוות החיה, פעולה זו תקנה לה מראה נקי ובריא.

 

3. במקום סוכר – שמן קוקוס

מתקשים להיפרד מסוכר בקפה או בתה? הנה דרך פשוטה ויעילה – הוסיפו מעט שמן קוקס למשקה שלכם ותהנו ממתיק טבעי, מתוק, טעים ומאוד בריא.

 

4. שמירה על השיניים

שמן קוקוס הוא פתרון זמין, קל וזול לשמור על בריאות הפה. מומלץ להוסיף מעט שמן קוקוס למשחת השיניים ולצחצח, או לחילופין, ניתן להחליף לגמרי את השימוש במשחת השיניים הרגילה בשימוש בשמן הקוקוס בלבד וזאת באמצעות הכנסה של כף שמן קוקוס שטוחה לפה ולמוללה מצד לצד.

 

5. טיפול ושימור רהיטים

רהיטי עץ מצריכים יחס וטיפול מיוחד, אך תופתעו לגלות שאין באמת צורך לבזבז כסף סביב רכישת תכשירים יקרים אלא רק להצטייד במעט שמן קוקוס. מירחו על מטלית מעט משמן הקוקוס ונקו עימה את רהיטי העץ. הטיפול המקורי הזה יעניק להם רעננות ומראה מחודש וזוהר.

 

6. שמן קוקוס – דאודורנט טבעי

החומצה הלאורית שבשמן הקוקוס מתמודדת היטב עם ריח הזיעה. נסו להחליף את הפעולה האוטומטית של מריחת דאודורנט במריחת שמן קוקוס טבעי ותהנו מתחושת רעננות ונטרול ריח רע לאורך היום כולו.

 

7. הסרת איפור

החומר שהוריד קודם מסטיק יעשה את העבודה בקלות גם מול האיפור העיקש ביותר. טבלו צמר גפן בשמן קוקוס ומרחו על האיפור, שירד חיש קל ואתם תרוויחו פילינג איכותי והעשרה טובה לעור הפנים.

 

8. חידוש נעליים ותיקים

כבר הבנו ששמן קוקוס עושה טוב לעור, ומה שתופס על גוף האדם נכון גם למוצרי עור כמו תיקים ונעליים. ראשית, נקו אותם מבוץ ואבק עם מטלית, ואז מרחו שמן קוקוס על החלק החיצוני של הנעליים והנה לכם עור רך ונעים יותר של הנעל המשומשת.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות