אוכל

מה לאכול לפני הסקס: המזונות שעושים שמח

לא להכביד על הבטן, כן להקליל את הראש: כמה מזונות רגילים שכולנו מכירים, שיכולים לעזור לכם לעשות אהבה גם אחרי ט"ו באב

הנה הם, כמה מהמזונות שיעוררו את חיי המין שלכם. רגע לפני ט"ו באב, אספנו עבורכם כמה מזונות שניתן להשיג בכל מקום, וכדאי לאכול אותם קצת יותר, או לפחות לארגן לכם פיקניק או ארוחה טובה ביום הכי רומנטי בשנה, והכל מדברים שנמצאים אצלכם במטבח או לפחות בסופר הקרוב לבית.

 

תרד

לא סתם הזוגיות של פופאי ואוליב נראתה לכם טובה; מסתבר שאכילת תרד משפרת את החשק המיני של גברים ונשים, זאת בזכות הגברת זרימת הדם. התרד עשיר במגנזיום, מינרל המפחית דלקות בכלי הדם ומגביר את זרימתו, קצת בדומה למה שויאגרה יכולה לעשות, אבל התרד עובד גם אצל נשים וגם אצל גברים. אז בפעם הבאה, גשו למדף הנכון בסופר ושלפו עלי תרד, אתם תגידו תודה אחר כך.

 

שוקולד מריר

כבר יודעים ששוקולד מעלה את רמות הסרוטונין והדופמין במוח, מה שמוריד את רמת הלחץ וגם גורם לנו להיות מאושרים יותר ושניהם יחד מגבירים את הליבידו אצל נשים ואצל גברים. בנוסף, קקאו מגביר את זרימת הדם בעורקים מה שמשפר את התפקוד המיני. אז אולי באמת כדאי להוסיף חבילת שוקולד מושקעת במיוחד לכבוד חג האהבה, או אפילו סתם כדי להגיד שאתם אוהבים נורא בכל יום בשנה.

 

זנגוויל (ג'ינג'ר)

זה שאתם אוכלים לצד הסושי בדרך כלל. כן, גם הג'ינג'ר המתוק חריף הזה, משפר את זרימת הדם ואת בריאות העורקים ועל פי מחקר בתחום הקרדיולוגיה, יכול לסייע רבות לבריאות הלב. ואם הלב מתפקד, גם הסיבולת שלכם במיטה תהיה מוצלחת יותר.

 

אפרסק

אפרסקים עשירים בוויטמין C, מה שאתם ממש צריכים אם אתם מתכננים גם את דור ההמשך, במחקרים שונים נמצא כי גברים שלא צורכים מספיק ויטמין C מייצרים זרע באיכות נמוכה מאלה שכן. חוקרים מאוניברסיטת טקסס מצאו שלגברים שצרכו לפחות 200 מ"ג ויטמין C ביום היתה ספירת זרע גבוהה יותר. ויטימין C גם מונע מהזרעים להתנהל בכבדות, כך שיש להם סיכוי טוב יותר להגיע לביצית.

אילוסטרציה: envato elements
אילוסטרציה: envato elements

תפוחי אדמה

כן כן. לא משנה אם הזן האדום או הלבן. תפוחי אדמה הם מקור מצוין לאשלגן, שנוגד את ההשפעות השליליות של המלח ומגביר גם הוא את זרימת הדם. מחקרים מצאו קשר בין רמת אשלגן נמוכה לדיכאון. אז תאכלו קצת תפוחי אדמה, זה יכול רק לעזור.

 

יין אדום

ובכן, זה מוכח וזה לא רק בראש שלנו; על פי מחקרים נשים ששתו כוס עד שתי כוסות יין אדום הגבירו את התשוקה המינית בהשוואה לנשים שלא, כך עולה ממחקר של כתב עת לרפואה מינית . רק עשו לנו טובה, אחרי הכוס השנייה תעצרו, כי באנו ליהנות. היין האדום מכיל נוגדי חמצון שמצוינים לכלי הדם ולזרימת הדם שלנו והוא מונע מהכולסטרול להצטבר על דפנות כלי הדם, כך שהדם יכול לזרום בחופשיות לאן שהוא צריך. חוץ מזה, זה גם טעים.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות