אוכל, איכות חיים

סודות התזונה של קורטני קרדשיאן: קלמנטינות ומלפפון חמוץ

קורטני קרדשיאן חושפת את תפריט התזונה של ארוחות הבוקר, הצהריים והערב המדויקות שלה, בעזרתן היא שומרת על הגזרה והכושר. הדיאטה של קרדישאן מלאה במזונות בריאים, ומבוססת על תזונה מהצומח של מאכלים אהובים

לכולנו ברור שנדרשת עבודה קשה כדי להישאר בכושר מדהים כמו קורטני קרדשיאן, אך כוכבת הריאליטי סוף סוף מצאה את דרך האכילה המתאימה ביותר לגוף שלה. במאמר שפורסם באתר מותג מוצרי הביוטי שלה, poosh, חושפת קורטני את המאכלים הספציפיים שמשאירים אותה בכושר וממלאים אותה באנרגיה על בסיס יום יומי. מהמצרכים הבריאים שהיא מנשנשת עד למה היא אוכלת כשהיא ביום חופש מהדיאטה. ובקיצור, כל מה שקורנטי לא יכולה בלעדיו.

1. היא מתחילה את היום עם פחמימות

קורטני, המקפידה על תזונה טבעונית בעיקרה, פותחת את הבוקר בארוחות עשירות בפחמימות. ארוחות הבוקר שלה כוללות שייק אבוקדו או בננה עם אבקת חלבון טבעונית; פרוסת טוסט קינמון טבעוני ללא גלוטן, בייגל אוכמניות עם חמאת בוטנים וריבה, או קערת אסאי. כשהיא ביום החופשי מהדיאטה שלה, היא אוכלת עוף טבעוני ווופלים ממסעדת קרוסרואדס, מסעדה טבעונית בלוס אנגלס.

 

2. היא מנשנשת חטיפי חלבון או פירות.

כשהיא מרגישה שבא לה לנשנש בין הארוחות, קורטני בדרך כלל בוחרת במלפפונים חמוצים וקלמנטינות. אם היא מרגישה במצב רוח למשהו שמרגיש קצת יותר מפנק, היא תהנה מחטיף בר בטעם חמאת בוטנים.

 

3. היא אוכלת אוכל טבעוני שהיא אוהבת לארוחת הצהריים.

לארוחת הצהריים שלה, קורטני נהנית מגרסאות טבעוניות למאכלים האהובים עליה, כמו נודלס זוקיני עם שמן זית, שום, והרבה ירקות. קורטני שלנו גם אוהבת מאוד חמוצים, אז היא תאכל גם פרוסת לחם מחמצת עם חמאה טבעונית ומלפפונים חמוצים פרוסים יפה יפה, ותוסיף לזה קלמנטינה. מזל שאת לא נוסעת איתנו באוטובוס, קורטני.

 

4. היא אוכלת טאקו או סושי לארוחת הערב.

זה שהיא טבעונית לא אומר שהיא צריכה להפסיק לאכול מאכלים כמו סושי או טאקו. קורטני פשוט מצאה דרכים טבעוניות להכין אותם. לארוחת הערב, כוכבת הקרדשיאנס תאכל טאקו עם בשר טחון טבעוני של חברת ביונד מיט, או שהיא תזמין רול של אורז פריך עם אבוקדו ואדממה.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות