אסטרולוגיה

לכל מזל בגלגל יש כוכב לכת משלו. מה הכוכב שלכם?

לכל מזל כוכב הלכת המאפיין אותו, והוא יכול ללמד אותנו לא מעט על אופינו ועל האנשים שאנחנו. נוכל לדעת לנתב את האנרגיות שלנו ואפילו מה צופן לנו העתיד לבוא

מזל גדי / שבתאי – נחושים ומסורים

כוכב הלכת המאפיין את הגדיים הוא שבתאי. הכוכב זה מסמל אמינות, אחריות מקצוענות, איפוק וצורך בפרטיות רבה. הגדיים הם אנשים מסורים ונחושים ועבודה עבורם מהווה ערך עליון.

מזל דלי / אוראנוס – צדק, צדק תרדוף

כוכב הלכת המאפיין את הדליים הוא אוראנוס, כוכב המסמל אנשים חברותיים המתקשרים בקלות עם סביבתם, אנשים פרקטיים, מלאי אידיאולוגיה וערכים אשר ישאפו תמיד לסדר ולעשיית צדק.

מזל דגים . נפטון – הפנטזיונרים

הכוכב של הדגים הוא נפטון, אשר מאפיין אנשים בעלי דמיון יצירתי ומפותח מאוד, כמו גם חוסר הגיון ואי סדר. אלה אנשים הנוטים לפנטזיות ולבריחה מהמציאות, בעלי חוש שישי ונטייה גבוהה לרוחניות ומיסטיקה.

מזל טלה / מאדים – שופעים בטחון

הכוכב של הטלאים הוא מאדים, כוכב המתאפיין בתשוקה עזה, עקשנות רבה, אגרסיביות ובטחון עצמי רב. הוא מסמל אנשים אנרגטיים אשר יתמודדו ללא מורא עם כל משימה ואתגר.

מזל שור / נגה – הרומנטיקנים

כוכבם של השוורים הוא נגה (ונוס), אשר מסמל רומנטיקה, דאגה, מתיקות ומידתיות. השוורים הם אנשים שאוהבים דברים מלאי חן ויופי ומקיפים עצמם בהם.

מזל תאומים / כוכב חמה – סקרנים ופעלתנים

הכוכב השליט הוא כוכב חמה (מרקורי), אשר מתאפיין בתזזיתיות, סקרנות, אנרגיה גבוהה, דואליות, אינטליגנציה וגמישות מחשבתית. בני כוכב מרקורי הם אנשים פעילים וסקרניים שאוהבים לדעת ולהתעניין בכל ותמיד יתורו אחר האתגר המנטלי הבא.

מזל סרטן / הירח – משפחתיים ואכפתיים

מזל זה נשלט על ידי הירח. כוכב המסמל כוח ונשיות, חמלה ורגישות ואינסוף כריזמה ועוצמה. הסרטנים הם אנשי משפחה דאגניים ומלאי רוך שאוהבים לתת מעצמם לאחרים ומוצאים בכך תחושת סיפוק עצומה.

מזל אריה/ השמש – כוח וביטחון עצמי

האריות נשלטים על ידי השמש, המסמלת חום, כוח, תשוקה ונועזות. כמו גם אסרטיביות ופעלתנות, יצירתיות וגאווה. האריות הם אנשים מאוד חיוביים אשר משתמשים באהבה ובביטחון העצמי הבלתי נגמר שלהם על מנת לשפר אחרים ולמלא אותם באופטימיות, כוח והשראה.

מזל בתולה / כוכב חמה – שכל ישר ודבקות במטרה

מרקורי הוא הכוכב המאפיין את בני מזל בתולה ומסמל אינטליגנציה גבוהה, מסירות ודבקות במטרה, פרפקציוניזם והתחשבות באחר. הבתולות ניחנו בשכל ישר והם מתקשים לתפקד כשברים אינם נעשים כפי שהם מאמינים.

מזל מאזניים / נגה – בעלי סגנון ייחודי

הכוכב השולט הינו נגה (ונוס), כוכב המסמל אדיבות, אנושיות, חוש אסתטי מפותח וערימות של קסם וחן אישי. מדובר באנשים שאוהבים להיות מוקפים בדברים יפים והם עצמם תמיד מוקפדים ומטופחים וכך גם ביתם.

מזל עקרב / פלוטו – קנאות וכנות

הכוכב השולט הוא פלוטו, המאפיין אנשים אוהבי אתגרים ומשימות, סקרנים, כנים וחושניים, בעלי יכולת מיסטיות ופן רוחני נוכח במיוחד. מאוד רגישים לסביבתם, קנאים לפרטיות שלהם ודורשים מאחרים כנות מוחלטת.

מזל קשת / צדק – החופש קורא לי לבוא

נשלט על ידי צדק (יופיטר) ומתאפיין בעצמאות, צורך חירות מוחלטת, תחושה קבועה של שחרור וחופש, חוסר עקביות וספונטניות. הקשתים קנאים לחופש שלהם, משוגעים על בילויים והרפתקאות ולעולם לא יוותרו עליהם כי בעיניהם הם מהוות את תמצית האושר.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות