אוכל

ירוק עולה – תרופת הפלא של עולם הצומח

משמירה על המערכת החיסונית ועד לניקוי הדם, לכלורופיל שנמצא בחלקים הירוקים של הצמחים יש יתרונות בריאותיים מובהקים. אל תוותרו עליו

כלורופיל הוא פיגמנט הצבע הירוק אותו ניתן למצוא באצות, צמחים ירוקים ואפילו בפירות מסוימים. הוא מככב גם בתעשיית הקוסמטיקה וניתן למצוא אותו במוצרים לשיער ולפנים. צריכת הכלורופיל גורמת לייצור מוגבר של תאי דם אדומים, משפרת את מחזור הדם ומבטיחה ניקוי רעלים.

הכלורופיל מדמה במבנה שלו את חומר ההמוגלובין הנמצא בדם ואחראי על הסעת החמצן בתוך תאי הדם. כאשר אנו צורכים כלורופיל בתזונה היומית שלנו אנו מסייעים לזרימת הדם הטבעית של הגוף, על ידי סיוע לחומר ההמוגלובין בתאי הדם.

הכלורופיל לשיפור פעילות הקיבה ומערכת העיכול

מדובר בחומר נוגד חמצון אשר מוריד משמעותית את רמת החמצון בקיבה ובכך מצליח למנוע ריבוי צרבות וכיבים בקיבה (שהינם תוצר של חומציות גבוהה).

שמירה וחיזוק המערכת החיסונית

ֿבהיותו נוגד חמצון עוצמתי וחזק, בכוחו של הכלורופיל להקל ולסייע במניעת מחלות ולעזור בלחימה של תאי הדם בחיידקים ובגורמים מזיקים שונים.

ככל שהצבע ירוק יותר כך תיהנו מיותר כלורופיל

מומלץ לאכול מזונות עשירים בכלורופיל המכילים ויטמינים אשר חיוניים למערכת הקרדיו ווסקולרית, מערכת השרירים ומערכת העצבים. על מנת ליהנות משלל היתרונות הבריאותיים של הכלורופיל, כדאי לאכול מזונות עתירי כלורופיל ולזכור – ככל שהצבע הירוק כהה יותר, כך המזון מכיל יותר כלורופיל.

מיץ עשב החיטה

דרך מעולה להשיג כלורופיל ורכיבים תזונתיים מירקות עליים היא באמצעות שתיית מיץ עשב חיטה. מדובר במשקה מזין שפותח על ידי ד"ר אן ויגמור. ד"ר ויגמור פיתחה שיטת ניקוי רעלים, המיושמת כיום בין היתר בחווה בקיבוץ אלומות שמעל הכינרת. השיטה מבוססת על שתיית מיץ עשב חיטה ופירות וירקות בלבד העשירים באנזימים מן הצומח.

מיץ עשב החיטה מורכב מ-70% כלורופיל ומכיל 92 מינרלים שונים מתוך 102 האפשריים, בטא קרוטן וויטמינים מקבוצת B, וכן ויטמיני C, E, H חומצות אמיניות ואנזימים טובים. תכונות אשר הופכות את מיץ עשב החיטה למשקה מזין, בריא ואיכותי המשפר פלאים את בריאותנו.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות