איכות חיים

יא מגעילים: 5 דברים די דוחים שהגוף שלנו עושה כל בוקר

בזמן שנדמה לכם שאתם ״רק״ מתעוררים לעוד יום ארוך, הגוף שלכם מבצע לא מעט פעולות די דוחות המעידות על מצב בריא ותקין. לפניכם רשימה של חמישה דברים די מגעילים ומאוד מאוד חיוניים

אולי זה לא הכי נעים, בפרט אם אתם לא ישנים לבד.. אבל זה קורה לכל אחת ואחד מאיתנו, תופעות של בוקר המתרחשות בכל יום, החל מריח רע מהפה ועד לצואה מרובה, הכירו את הדברים ה- איך לומר, לא נעימים שמאפיינים את שגרת הבוקר.

ריח רע מפה

למה זה קורה – מכיוון שהרוק לא פעיל במהלך הלילה והפה יבש וכתוצאה מכך מצטברים על השיניים ועל הלשון חיידקים אשר גורמים לריח הרע.

בטח תנחשו לבד, אבל חשוב מאוד להקפיד ולצחצח שיניים בכל בוקר ובכל ערב לפני השינה.

שתן שצבעו כהה וחזק

השתן של הבוקר כהה? זו לא סיבה לבהלה. שלא כמו במהלך היום כאשר מצב זה עלול להעיד על התייבשות, בבוקר, לאחר שנת לילה ארוכה, הדבר מעיד על תקינות ובריאות. במהלך השינה הגוף שרוי במנוחה וגם הכליות שלנו עוברות למצב של מנוחה ושלווה, ולכן בבוקר השתן שלנו חזק ומרוכז.

הוצאת פסולת בקצב גבוה

אתם מבלים מספר פעמים בשירותים מידי בוקר? זה דווקא סימן טוב. יציאות מוצקות וגדולות בבוקר מעידות על כך שגופכם עובד בצורה תקינה והוא משליך את הפסולת החוצה מתוכו ומתנקה.

גזים

אחת התופעות הפחות נעימות, שלא לומר המביכות ביותר, היא שחרורם של גזים בבוקר. תופעה זו, מפדחת ככל שתהיה, מעידה על מערכת עיכול תקינה לחלוטין.

הפרשות מהעיניים

לאחר שנת הלילה, מתגבשים בעיניים גרגירים קטנים המעידים על כך שהעיניים מתפקדות בצורה תקינה ובריאה. גרגירים אלה הם לא יותר משילוב של תאי עור, ליחה ואבק אשר מצטברים במהלך הלילה ומסולקים מהגוף מדי בוקר.


 

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות