אוכל

לא יורדים במשקל ולא מבינים למה? 5 סיבות למה המחוג לא זז

אם אתם מנסים לרדת במשקל, לוקחים את התהליך ברצינות רבה, מקפידים בכל מה שצריך ועדיין לא יורדים במשקל, יתכן שגם אתם עושים טעויות ״קטנות״ ומאוד נפוצות – קראו ולמדו מה לא לעשות

תאכלו בצורה מסודרת ובשעות קבועות

אכילה בשעות קבועות תבטיח את יכולתכם לעקוב אחר המזון אותו אתם מכניסים לגופכם. כשאתם לא אוכלים באופן מסודר, אתם חשופים לפיתויים רבים העלולים לתקוף אתכם במהלך היום בדמות הצורך לנשנוש פה ושם וחבל, לעיתים הנשנושים ה״קטנים״ הללו מוסיפים המון קלוריות מיותרת.

אל תישקלו כל יום

רוב האנשים אשר עוברים תהליך של הרזייה, ובשל הרצון העז שהמשקל ירד ומהר, נוטים להישקל על בסיס יום-יומי, עובדה שאינה מעניקה תמונה מהימנה ואמינה על מצבו של משקל גופנו והנתונים שיתגלו כאמור עלולים להיות לא מדוייקים ואף מאכזבים למידי, ולכן מומלץ להישקל רק פעם אחת בשבוע ולא יותר.

אל תגזימו עם אכילת הפירות

כמובן שפירות הם מזון חיוני, בריא וחשוב לגופנו, ואכילתו אף מעודדת ותורמת לתהליך של ירידה במשקל. אולם חשוב לזכור כי מנת פרי ממוצעת שוות ערך קלורי לפרוסת לחם אחת ועל כן יש לאכול פירות בצורה מחושבת ומדודה..

הימנעות מוחלטת מסוכרים ומפחמימות

כל דבר שנעשה בצורה קיצונית נוטה שלא להחזיק מעמד לאורך זמן ולכן, אם תבחרו להתנזר באופן מוחלט מפחמימות ומתוקים תגדילו את הסבירות לכישלון, כי מתישהו, ברגע של חולשה, תמצאו את עצמכם מחסלים חפיסת שוקולד או יורדים על עוגה. בנוסף, על מנת להצליח בתהליך של ירידה במשקל חשוב מאוד לאכול פחמימות אשר ממלאות את הגוף בתחושת חיות ואנרגיה.

תרגעו עם הקפה

הבעיה עם שתיית קפה אינה טמונה בקפה עצמו אלא במה שנלווה לו – החלב והסוכר אשר מגדילים משמעותית את כמות הקלוריות בכוס הקפה שלכם. בפעם הבאה שאתם מכינים קפה, נסו לוותר על כפיות הסוכר ואפילו נסו להתרגל לשתות קפה ללא חלב. בנוסף, בתהליך של הורדה במשקל מומלץ שלא לשתות יותר משתי כוסות קפה ביום.


ד"ר אלדד הורוביץ

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות