איכות חיים

תוספי התזונה שיעזרו לעור הפנים שלכם להיות זוהר יותר

לפני שזורקים הון על ניתוחים, למה לא לנסות בדרך הטבעית? הכירו את תוספי התזונה שיעשו רק טוב לעור הפנים שלכן (ושלכם)

קולגן

מה לא נאמר כבר על הקולגן? אחד מתוספי התזונה היעילים ביותר בעולם הקוסמטיקה הוא הקולגן, חלבון שמיוצר בגוף באופן טבעי והוא זה שמעניק לנו את הגמישות ואת האלסטיות של העור של הרקמות. עם השנים ייצור הקולגן הטבעי בגוף פוחת, וניתן להיעזר בתוספי תזונה בצורת אבקה או כמוסות כדי להשלים את החסר. זה לא ימלא את הקמטים כמו הזרקות קוסמטיות, אך לאחר כמה שבועות ניתן להרגיש יותר אלסטיות בעור ויותר גמישות במפרקים. וכן, זה יכול לסייע בעיכוב קמטים חדשים, אבל לא, זה לא יעלים את הקודמים. על הדרך תרוויחו גם פחות כאבים במפרקים, אם יש לכם כאלה.

CoQ10

קו-אנזים Q10 אחד מנוגדי החמצון החשובים באספקת אנרגיה לתאים, הוא משפר את זרימת הדם בגוף, מחזק את שרירי הלב, מסייע נגד עייפות, גם כזאת של העור, נחשב לאנטי דלקתי ויעיל גם נגד אלרגיות. נוסף לכל זה, הוא מעודד את ייצור הקולגן בגוף. על הדרך זה גם יעזור לכם בבעיות חניכיים.

אומגה 3

נטילת תוסף של אומגה 3 תסייע בשמירה על לחות העור, גמישותו והגנה מפני נזקי חמצון ותהליכים דלקתיים. מחקרים שונים הראו כי אומגה 3 יכולה לסייע בטיפול במגוון מחלות עור הנובעות מתהליכים דלקתיים בגוף.

ויטמין C

הוא מחזק ומאזן את מערכת החיסון, אבל הוא גם משפר את בריאות העור מכיוון שהוא יעיל גם בהגנה מפני נזקי חמצון. מחקרים מצאו שמלבד ההגנה על מערכת החיסון ויטמין סי יכול לסייע בהבהרת כתמים בעור, בכהויות מתחת לעיניים ובשיפור מרקם העור. למעשה, תמצאו לא מעט רופאים מומחים לעור ולפלסטיקה שימליצו על הוספת ויטמין סי לצריכה היומית שלכם.

ויטמין E

נוגד החמצון מסיס שמן שנחשב לאחד מנוגדי החמצון היעילים ביותר המסיע להילחם ברדיקלים חופשיים המזיקים לתאי הגוף שלנו. אמנם אין עדויות בעולם לתופעות חסר של ויטמין E משום שהוא נמצא בשפע בשלל מזונות כמו אגוזים, מוצרי חיטה מלאה, שמנים צמחיים ועוד, אך תוספת יומית של ויטמין זה שמאוד פופולרי ונפוץ בשלל מוצרי קוסמטיקה, יכולה להעלות את ריכוזו ברקמות השומניות בגוף, כולל ברקמת הדרמיס שלנו. נטילת תוסף ויטמין E אסורה לאנשים הנוטלים מדללי דם.


יסמין אדמון

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות